 
            Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Charles Leclerc odhalil důvody, proč se po havárii na Velké ceně Nizozemska nevrátil zpět do garáže Ferrari, když jeho závod skončil dříve, než plánoval. Místo toho si sedl na travnatý svah a sledoval dokončení závodu z tohoto místa.
„Bylo to zábavné? Nejsem si jistý. Bylo hezké alespoň sledovat závod z něčeho takového,“ přiznal Leclerc, když se ho novináři ptali na jeho čas strávený na kopci, informuje Motorsport.com. „Ale samozřejmě jsem byl po tom, co se stalo, docela sklíčený. A jako tým je nepříjemné nezískat žádné body.“
Monacký závodník by se těžko vrátil do garáže, protože jediná cesta vedla kolem tribun plných fanoušků. „Myslím, že se všichni snaží umožnit nám návrat do paddocku, kdykoliv je to možné. Ale na některých tratích to prostě nejde. A jediná cesta pro mě vedla kolem tribuny, což by bylo poměrně náročné,“ vysvětlil Leclerc.
K jeho závodu došlo k závěru, když mladý jezdec Mercedesu Kimi Antonelli při pokusu předjet Leclerca v Turn 3 špatně odhadl náklon zatáčky a podjel SF-25, což způsobilo její pád do bariéry a vážné poškození vozu.
Pro Ferrari to byla druhá nula v závodě, protože předtím havaroval i Lewis Hamilton na stejném místě. „Rozhodl jsem se tam počkat,“ pokračoval Leclerc. „Myslím, že to bylo správné rozhodnutí. Naštěstí tam byl alespoň kopec, takže se mi naskytl slušný výhled. Ale samozřejmě bych raději zůstal v závodě.“
Hamilton naopak mohl přejít přes trať a jeho cesta zpět do garáže byla mnohem jednodušší. Leclercův odlišný postup tak ukázal, jak komplikované mohou být některé situace na trati nejen technicky, ale i logisticky.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.