Carlos Sainz absolvoval své první dvě kola za volantem Williamsu FW47 na trati v Silverstonu, přičemž jeho počáteční hodnocení bylo pozitivní. Po krátkém testu uvedl, že vše probíhalo podle očekávání a "šlo všechno dobře".
Williams představil nový FW47 v pátek ráno na trati v Silverstonu, přičemž vůz byl poprvé představen s jednorázovým maskovacím designem. Zajímavým prvkem byla i tekutá podoba loga, která přitahovala pozornost.
Po zábavném rozhovoru se Sainzem a jeho novým týmovým kolegou Alexem Albonem, ve kterém odhalili některé pikantní detaily o svých spánkových návycích, byl Sainz první, kdo usedl za volant nového FW47.
V deštivém počasí na Silverstonu, kde kapky deště začaly dopadat na šedou oblohu, se vydal na dvě kola. Po návratu k boxové zídce oznámil: „Zatím vše v pořádku, vše v pořádku. Jen je tu opravdu zima. Jinak všechno funguje jak má.“
Po dokončení dvou krátkých kol se Carlos Sainz vrátil do garáže, kde sdílel své první dojmy z nového FW47 s ambasadorem týmu Jensonem Buttonem. „Všechno probíhalo v pořádku, což je dobrá zpráva. Montážní kolo nového vozu je vždy trochu riskantní,“ uvedl Sainz, který vyjádřil spokojenost s prvním testem.
I přesto měl několik postřehů a věcí, které by se daly vylepšit. „Nejdřív musím poskytnout zpětnou vazbu. Cítil jsem pár věcí v kokpitu, které by se daly zlepšit, takže máme o čem mluvit. Poté připravíme auto na hladké pneumatiky a začneme na něm pracovat postupně,“ dodal Sainz.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.
James Vowles podepsal nový dlouhodobý kontrakt a zůstává ve funkci šéfa týmu Williams. Tento krok potvrzuje důvěru týmu v jeho vedení a ambice do budoucna.
Po deseti závodech ztrácí britský pilot na čelo šampionátu už 22 bodů, což podle Ralfa Schumachera jasně vykresluje, jak se uvnitř McLarenu začínají rozdělovat role.
Andrea Kimi Antonelli oslavil své první pódium ve Formuli 1 na Velké ceně Kanady, ale místo účasti na premiéře filmu F1: The Movie se musel vrátit domů kvůli maturitě
Max Verstappen má k legendární trati Nordschleife velký respekt a oblibu. Přiznal však, že se do kalendáře Formule 1 už nikdy nevrátí.
Isack Hadjar zůstal po Velké ceně Kanady zaskočený slabším tempem týmu Racing Bulls, které zkomplikovalo jeho boj o přední příčky ve vyhrocené střední skupině sezony.
Lewis Hamilton při Velké ceně Kanady narazil do sviště, což jeho Ferrari připravilo o zhruba dvacet bodů přítlaku. Tým Ferrari následně odhalil, jak zásadní dopad měl tento střet na výkon jeho vozu.
McLaren v Kanadě poprvé v sezoně 2025 neobsadil stupně vítězů, když nevyužil výhodu v opotřebení pneumatik. Přestože tempo a strategie měly potenciál, klíčové momenty závodu jim unikly a soupeři byli takticky lepší.
Ferrari si z Kanady odvezlo další zklamání, když v porovnání s Mercedesem opět zaostalo a přibyly chyby ve strategii i přípravě. Kritiku nešetřil ani Nico Rosberg.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur přiznal, že tým v Montrealu promarnil další příležitost a znovu nedokázal využít plný potenciál letošního vozu. Výsledek z Kanady označil za zklamání, které podtrhlo přetrvávající problémy se stabilitou a strategií.
Mercedes zatím nepotvrdil žádného ze svých jezdců pro sezónu 2026, přestože George Russell i Kimi Antonelli podávají silné výkony a tým čelí spekulacím o možném příchodu Maxe Verstappena. Russell však zůstává klidný.
Jezdci Formule 1 nadšeně reagovali na premiéru nového filmu „F1“. Slavnostní uvedení proběhlo přímo na Times Square v New Yorku.