Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
Bývalý pilot F1 a expert Sky Sports Martin Brundle se po Velké ceně Bahrajnu nevyhnul ostré kritice týmu Red Bull. Podle něj tým čelí vážné interní krizi, která už nejde přehlížet. „Budou se muset vést těžké rozhovory,“ uvedl Brundle, když hodnotil víkend, během něhož ani talent Maxe Verstappena nedokázal zamaskovat potíže, se kterými se tým potýká.
Red Bull podle něj zažil „utrpení“, monopost RB21 vypadal neklidně, Verstappen měl problémy s brzděním a nájezdy do zatáček a několikrát bylo vidět, jak bojuje s ovladatelností vozu. Situaci navíc zkomplikovaly i špatné pit stopy, při kterých selhalo vybavení. „V závěru se mu sice podařilo dostat před Gaslyho, ale na šesté místo to bylo hodně daleko od toho, na co je zvyklý,“ poznamenal Brundle.
Nejasnosti panují i kolem týmové strategie, už po dvou závodech došlo k výměně jezdce, když Liama Lawsona nahradil Yuki Tsunoda. Změna podle Helmuta Marka Verstappena rozladila, což jen prohloubilo napětí v týmu. Marko navíc po závodě pro Sky sdělil: „Znepokojení je velké. Musíme Verstappenovi dát vůz, se kterým může znovu bojovat o titul.“
Týmový výkon označil za „velmi znepokojující“ a upozornil na celou řadu problémů, od nedostatku přilnavosti přes nevyváženost vozu až po nespolehlivé zastávky v boxech. „Jedna věc spouští druhou. Takto to dál nejde,“ řekl Marko. Vedení Red Bullu se podle dostupných informací sešlo k důležitému jednání, kterého se účastnili Christian Horner, Helmut Marko, Verstappenovo okolí i technický šéf Pierre Wache.
Zatímco Tsunoda v Bahrajnu získal alespoň dva body za deváté místo, celé dění působí chaoticky, obzvlášť s vědomím, že Red Bull o týden dříve vyhrál Velkou cenu Japonska. „Je to matoucí, asi nejen pro nás, ale i pro ně samotné,“ dodal Brundle.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.