Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Zak Brown, šéf McLarenu, nepochybuje o tom, že napětí mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim dříve či později vyvrcholí. "Nejlepší pro tým je usilovat o double," řekl Brown v rozhovoru pro Channel 4. „Je na nich, aby si rozhodli, kdo bude první a kdo druhý. Mají volnou ruku v závodění.“ Brown tím jasně naznačil, že tým nechce zasahovat do přímého souboje svých jezdců, dokud bude zachována čistá hra.
Podle Browna je jen otázkou času, než dojde na opravdu tvrdý a vyrovnaný souboj. „Ještě jsme neviděli tu opravdu epickou bitvu. Myslím, že je to jen otázka času. Budou závodit tvrdě, ale férově. Nejde o to, jestli se něco stane, ale kdy se to stane," prohlásil Brown. Uvědomuje si, že s takto hladovými a talentovanými jezdci je jakýkoli kontakt na trati prakticky nevyhnutelný.
V McLarenu se na možný konflikt mezi svými jezdci připravili s předstihem a stanovili jasná interní pravidla pro jeho zvládnutí. „Už jsme si o tom interně promluvili. Ti, kteří čekají na velké drama? Bude to spíš klidná záležitost,“ ujistil Zak Brown. Tým tím dává jasně najevo, že nechce čekat na problémy, ale je připraven zasáhnout včas a řešit případné napětí profesionálně a s rozvahou.
Poslední závod v Džiddě ukázal, jak rozdílně se víkend vyvíjel pro oba jezdce McLarenu. Lando Norris po nehodě v kvalifikaci startoval až z desátého místa, a i když předvedl skvělou stíhací jízdu a dojel čtvrtý, přišel o vedení v šampionátu. Oscar Piastri naopak potvrdil skvělou formu, vybojoval druhé vítězství v řadě a poprvé v kariéře se dostal na první místo průběžného pořadí, přestože s Norrisem mají stále stejný počet vítězství v kariéře.
Další příležitost k přímému souboji přijde už v Miami, kde Norris loni slavil své premiérové vítězství ve Formuli 1. Tehdy McLaren čelil kritice za nejednoznačnou strategii v souboji s Maxem Verstappenem. Bude proto zajímavé sledovat, jak tentokrát tým zvládne situaci, kdy oba jeho jezdci mají reálnou šanci bojovat o titul.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.
Zak Brown očekává, že mezi Norrisem a Piastrim může v budoucnu dojít ke střetu kvůli jejich ambicím. Zdůraznil však, že McLaren má jasná pravidla a silné vedení, aby podobné situace zvládl.
Isack Hadjar musel na cestě do Formule 1 překonat mnoho překážek, ale nyní, když dostal šanci, ji využívá naplno a zanechává silný dojem.
George Russell, pilot Mercedesu, je přesvědčen, že jeho tým je po pěti závodech v sezóně 2025 „mnohem blíže“ lídrovi šampionátu McLarenu, než se původně očekávalo. Podle Russella se Mercedesu podařilo výrazně zúžit rozdíl a teď už je zcela jasné, že McLaren není jediným tým, který má šanci na titul.
Bývalý pilot F1 Gijs van Lennep tvrdí, že Max Verstappen už dávno dokázal svou výjimečnost a není třeba čekat na konec jeho kariéry. Podle něj si Verstappen své místo mezi nejlepšími zasloužil už nyní.
Lewis Hamilton nezažívá ve Ferrari zrovna pohádkový příběh. Teď se k názoru Ralfa Schumachera přidal i bývalý jezdec Red Bullu, který se domnívá, že britský šampion by po sezoně 2025 mohl Formuli 1 definitivně opustit.
Carlos Sainz se stal oficiálním ambasadorem nadcházející Velké ceny Španělska, která se poprvé pojede v Madridu. Tímto krokem nejen posiluje svou pozici mezi domácími fanoušky, ale i pomáhá zvyšovat prestiž této nové městské Grand Prix.