David Coulthard komentuje potíže McLarenu, za který kdysi závodil. Po velkých změnách ve vedení věří, že se ze svých potíží dostane a bude znovu konkurenceschopný. Všímá si také trápení Williamsu, u něhož začíná postrádat vášeň pro závodění.
"Je tou matoucí, že procházejí tak obtížným obdobím, ale to je vždy dáno lidmi: lidmi, kteří mají moc navrhovat a stavět auto, buď nemají k dispozici zdroje, nebo ty zdroje zneužívají - a proto jsou zodpovědní," domnívá se Coulthard.
"Ron Dennis mi říkával: 'Já auto nenavrhuji, já ho nestavím ani neřídím, tyto věci tedy nejsou mou zodpovědností,' což je férové tvrzení. Jeho zodpovědností byla vize společnosti, získávání sponzorů pro tým, poskytování potřebných zdrojů inženýrům, aby mohli přijít s dobrým autem," pokračuje bývalý skotský jezdec, jenž v F1 vyhrál 13 velkých cen.
Po odchodu Erica Boulliera McLaren jmenoval nového sportovního ředitele - Gila de Ferrana. Ten má společně se současným výkonným ředitelem Zakem Brownem tým znovu dostat k vítězstvím.
"Myslím, že Zak a Gil, což je někdo se skvělou závodní myslí, to otočí. Ale bude to trvat," poznamenává Coulthard, jenž ve Wokingu působil v letech 1996 - 2004.
Williams špatné výsledky přestávají boletJeště více než McLaren se trápí další tradiční britská stáj: "Williams mi dělá trochu obavy. Zkrátka nevidím tu bolest ze selhání, kterou jsem pozoroval v minulosti," všímá si u týmu zakladatele Franka Williamse, nyní vedeného dcerou Claire.
"Lidi můžete oklamat pokud jde o to, jak se cítíte, vášeň však hrát nedokážete. Moc rád bych u Williamsu znovu viděl tu vášeň. Padok má k Williamsu a k tomu, co dokázal, velkou náklonnost. Ale věci jdou samozřejmě dál a časem z toho bude ubývat. Doufám, že to dokážou změnit," dodává Coulthard, jenž s Williamsem v F1 debutoval v sezóně 1994 po smrti Ayrtona Senny.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.