David Coulthard komentuje potíže McLarenu, za který kdysi závodil. Po velkých změnách ve vedení věří, že se ze svých potíží dostane a bude znovu konkurenceschopný. Všímá si také trápení Williamsu, u něhož začíná postrádat vášeň pro závodění.
"Je tou matoucí, že procházejí tak obtížným obdobím, ale to je vždy dáno lidmi: lidmi, kteří mají moc navrhovat a stavět auto, buď nemají k dispozici zdroje, nebo ty zdroje zneužívají - a proto jsou zodpovědní," domnívá se Coulthard.
"Ron Dennis mi říkával: 'Já auto nenavrhuji, já ho nestavím ani neřídím, tyto věci tedy nejsou mou zodpovědností,' což je férové tvrzení. Jeho zodpovědností byla vize společnosti, získávání sponzorů pro tým, poskytování potřebných zdrojů inženýrům, aby mohli přijít s dobrým autem," pokračuje bývalý skotský jezdec, jenž v F1 vyhrál 13 velkých cen.
Po odchodu Erica Boulliera McLaren jmenoval nového sportovního ředitele - Gila de Ferrana. Ten má společně se současným výkonným ředitelem Zakem Brownem tým znovu dostat k vítězstvím.
"Myslím, že Zak a Gil, což je někdo se skvělou závodní myslí, to otočí. Ale bude to trvat," poznamenává Coulthard, jenž ve Wokingu působil v letech 1996 - 2004.
Williams špatné výsledky přestávají boletJeště více než McLaren se trápí další tradiční britská stáj: "Williams mi dělá trochu obavy. Zkrátka nevidím tu bolest ze selhání, kterou jsem pozoroval v minulosti," všímá si u týmu zakladatele Franka Williamse, nyní vedeného dcerou Claire.
"Lidi můžete oklamat pokud jde o to, jak se cítíte, vášeň však hrát nedokážete. Moc rád bych u Williamsu znovu viděl tu vášeň. Padok má k Williamsu a k tomu, co dokázal, velkou náklonnost. Ale věci jdou samozřejmě dál a časem z toho bude ubývat. Doufám, že to dokážou změnit," dodává Coulthard, jenž s Williamsem v F1 debutoval v sezóně 1994 po smrti Ayrtona Senny.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.