Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier chce Nyckovi de Vriesovi dát ve Formuli 2 více času na to, aby prokázal své kvality. Zatím jeho očekávání zcela nenaplnil. Podniká také kroky pro zlepšení práce s mladými jezdci.
Třiadvacetiletému holandskému mladíkovi v F2 momentálně patří šestá příčka, na prvního Landa Norrise, jenž je dalším talentem McLarenu, ztrácí 52 bodů. Rozdíl podle jeho šéfa ale tak velký být neměl.
"Je s námi dlouho. Odvádí hlavně práci na simulátoru, to je součásti jeho role spojené s F1 týmem. Je jedním z mále jezdců, které během závodního víkendu či během závodů využíváme pro rozvoj našich simulací," popisuje Boullier.
"Je součástí F2 týmu, který loni vyhrál šampionát, týmu, který dokáže dosahovat výsledky. Myslím, že předvedl dobrou rychlost, ale také několik chyb. Podle mě měl mít více bodů, než jich v současném pořadí má. Proto si myslím, že mu musíme dát trochu více času a zjistit, jestli dokáže předvádět rychlost, kterou má," pokračuje závodní ředitel McLarenu.
Tým nedávno zaměstnal nového poradce Gila de Ferrana, aby jim pomohl s případným vstupem do IndyCar a také s mladými talenty: "Pomáhá nám s mladými jezdci, zejména se Stoffelem a s Landem. Zatím si nejsme jisti tím, proč se nám s nimi moc nedaří, kromě Lewise. Je to jezdci nebo námi? Heikki Kovalainen, Kevin Magnussen, Sergio Pérez," vyjmenovává výkonný ředitel Zak Brown.
McLaren chce tedy zlepšit nejen své výkony na dráze, kde po změně dodavatele pohonných jednotek zaostává za očekáváními, ale s ohledem na budoucnost i práci s mladými piloty.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.