Mnoho fanoušků bylo po závodě v Malajsii překvapeno, když se na obrazovce objevil Sebastian Vettel s vyvráceným levým zadním kolem. Jako by těch Jobových zvěstí pro Ferrari nebylo dost, přiřadilo se k nim další poškození vozu německého pilota.
K incidentu došlo v zatáčce 5, kdy Sebastian Vettel dojel o kolo zpět jedoucího Lance Strolla. Po nárazu přišel německý pilot o levé zadní kolo, zatímco Williams kanadského pilota se zdál být nepoškozen. Okamžitě následovaly radiokomunikace obou pilotů - Vettel si stěžoval, že Stroll se nedíval do zrcátek, Kanaďan zase obvinil Němce, že do něj najel. Kolize se dostala ke sportovním komisařům a ti rozhodli následujícím způsobem:
"Při jízdě k zatáčce 5 během zpomalovacího kola po skončení závodu byl vůz číslo 18 (STR) směřoval ke středu trati, vůz č. 8 (GRO) se k němu v téže chvíli přibližoval zezadu. Vůz č. 5 (VET) předjel vůz č. 18 po vnější straně a přitom mírně zatočil k apexu zatáčky 5. Současně se vůz č. 18 mírně stočil ke středu trati, což způsobilo kontakt mezi levou zadní pneumatikou vozu č. 5 a pravou přední pneumatikou vozu č. 18," praví se v oficiální zprávě FIA.
Vettel novinářům několikrát zdůraznil, že dle jeho názoru je vina na Strollově straně: "Ve zpomalovacím kole jsem jel vnějškem a chtěl se postarat o pneumatiky a myslím, že Lance se nedíval a chtěl udělat to stejné. Ale už jsem tam byl já a dotkli jsme se. To bylo opravdu zbytečné, já si prostě myslím, že se nedíval." Stroll měl pochopitelně docela jiný názor: "Ve zpomalovacím kole jsem jel hodně pomalu do boxů. Byl to hodně divný incident. Už to bylo po závodě, takže ani u jednoho rozhodně nešlo o záměr."
K podobnému názoru dospěli i komisaři, kteří dvě hodiny po závodě vydali prohlášení, že incident nebude mít další dopad ani na jednoho z účastníků kolize. Pro Vettela však má incident mnohem větší dopad, protože je ve hře možné poškození převodovky.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.