 
            Mnoho fanoušků bylo po závodě v Malajsii překvapeno, když se na obrazovce objevil Sebastian Vettel s vyvráceným levým zadním kolem. Jako by těch Jobových zvěstí pro Ferrari nebylo dost, přiřadilo se k nim další poškození vozu německého pilota.
K incidentu došlo v zatáčce 5, kdy Sebastian Vettel dojel o kolo zpět jedoucího Lance Strolla. Po nárazu přišel německý pilot o levé zadní kolo, zatímco Williams kanadského pilota se zdál být nepoškozen. Okamžitě následovaly radiokomunikace obou pilotů - Vettel si stěžoval, že Stroll se nedíval do zrcátek, Kanaďan zase obvinil Němce, že do něj najel. Kolize se dostala ke sportovním komisařům a ti rozhodli následujícím způsobem:
"Při jízdě k zatáčce 5 během zpomalovacího kola po skončení závodu byl vůz číslo 18 (STR) směřoval ke středu trati, vůz č. 8 (GRO) se k němu v téže chvíli přibližoval zezadu. Vůz č. 5 (VET) předjel vůz č. 18 po vnější straně a přitom mírně zatočil k apexu zatáčky 5. Současně se vůz č. 18 mírně stočil ke středu trati, což způsobilo kontakt mezi levou zadní pneumatikou vozu č. 5 a pravou přední pneumatikou vozu č. 18," praví se v oficiální zprávě FIA.
Vettel novinářům několikrát zdůraznil, že dle jeho názoru je vina na Strollově straně: "Ve zpomalovacím kole jsem jel vnějškem a chtěl se postarat o pneumatiky a myslím, že Lance se nedíval a chtěl udělat to stejné. Ale už jsem tam byl já a dotkli jsme se. To bylo opravdu zbytečné, já si prostě myslím, že se nedíval." Stroll měl pochopitelně docela jiný názor: "Ve zpomalovacím kole jsem jel hodně pomalu do boxů. Byl to hodně divný incident. Už to bylo po závodě, takže ani u jednoho rozhodně nešlo o záměr."
K podobnému názoru dospěli i komisaři, kteří dvě hodiny po závodě vydali prohlášení, že incident nebude mít další dopad ani na jednoho z účastníků kolize. Pro Vettela však má incident mnohem větší dopad, protože je ve hře možné poškození převodovky.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
 
            Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.