Pokud jste sledovali první dva tréninky, určitě vám neuniklo poměrně velké množství problémů, které měli piloti na třech místech: v první zatáčce po startu, v úseku Rauch a Würth a konečně v poslední dvojzatáčce nazvané podle Jochena Rindta.
Zvláště tam měli piloti problémy, Bottasův drobný výlet za hranici obrubníku ho připravil dost možná o nejlepší výkon druhého tréninku, Verstappen tu lehce "oholil" svůj Red Bull, potíže tu měli i Grosjean, Massa, Wehrlein, Ericsson či Alonso a Carlos Sainz jr. tu divákům předvedl nefalšovanou ukázku autocrossu, při níž létala vzduchem tráva a drny. Nebyl to ovšem jediný jeho problém na zmíněném místě, v prvním tréninku tu vykroužil hodiny, aniž by naštěstí pro sebe samotného jakkoli kolidoval s bariérou
FIA se proto rozhodla zasáhnout a nařídila úpravy právě v posledních dvou zatáčkách před cílovou rovinkou. Už v dřívější době si piloti na tyto žlutavé "buřtíky nebo bagety" stěžovali, takže pro letošek se vzdálenost mezi nimi zvětšila na 3,2 metru.
"Red Bull Ring není trať s maximální přilnavostí, ani tu nedosahujeme maximálních rychlostí. Pokud se na chvilku dostanete ze stopy, je hodně těžké to nějak napravit, aniž byste trefili obrubníky nebo se dostali na štěrkový podklad, což v druhém tréninku zakusilo hodně kolegů. Ony žluté obrubníky jsou určitou výzvou, já si myslím, že nejsou vhodným typem pro F1, naše vozy pro ně prostě nejsou stavěné," komentoval situaci Max Verstappen, jeden z těch, které si "bagety" vyzkoušel na vlastní kůži.
Zástupci FIA a organizátoři závodu celou situaci řešili v pátek večer. Výjezd ze zatáčky Jochena Rindta (podle nového číslování zatáčka 10, první z dvojice závěrečných na trati) byl upraven, protože podklad za odvodňovacím kanálkem postihla silnější eroze, proto výjezdy monopostů podstatně více utrpěl. Ony žluté "buřtíky" byly přemístěny blíže k poslední zatáčce. Záměrem je poskytnout pilotům, kteří najedou do předchozí zatáčky příliš zeširoka, aby měli možnost se vrátit na trať, aniž by zmíněné obrubníky museli přejet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.