Kanadský mladík, často spojovaný s téměř neomezenými finančními možnostmi svého otce, neprožil zrovna nejlepší vstup do sezóny. V testech asi Williams nepotěšil opakovaným ničením drahé techniky a ani v Austrálii to nebylo nadějné představení.
Protěžovaných synků v F1 jsme zaznamenali několik. Bez dlouhého přemýšlení lze vytáhnout z historie například George Eatona, jemuž papínek, vlastník řetězce obchodních domů, koupil v roce 1970 místo ve stáji BRM. Dalším případem budiž sice nadějný, ale příliš spěšně do vyšších kategorií protlačovaný Riccardo Paletti. Jeho otec měl v Itálii výhradní zastoupení značky Pioneer a díky jeho finančním si tehdy mohl tým Osella dovolit lepší pneu a dokonce Paletti senior slíbil vybudovat testovací dráhu. Bohužel nezkušenost třiadvacetiletého mladíka skončila tragicky po havárii v Grand Prix Kanady 1982.
Paletti však v nižších formulích prokázal svůj talent, což v současnosti kritizovaný Lance Stroll předvedl také: v roce 2014 dobyl titul v italské F4, loni triumfoval v evropském šampionátu Formule 3. Přesto se dost lidí domnívá, že výsledky z těchto kategorií ještě nejsou automatický zárukou úspěchů v F1, navíc se neustále připomíná velice silný finanční vliv jeho otce Lawrence Strolla, což dokonce vedlo v určitých kruzích ke zpochybnění oprávněnosti pobytu osmnáctiletého Lance v F1.
Lance Stroll si však s podobnou kritikou hlavu nedělá a velice rychle odhalil dle vlastního názoru zdroj, odkud tyto řeči přicházejí - stojí za nimi jeho dřívější soupeři z nižších formulí, kterým se nepodařilo do Formule 1 proniknout, případně z ní museli kvůli nedostatku financí odejít.
"Mám za to, že tyto řeči šíří lidé, kteří nejsou ve Formuli 1 a nyní hledají výmluvy, proč se tak stalo. Současní piloti F1 v paddocku se navzájem uznávají. Všichni vědí, že vyhrát Formuli 4, Formuli Renault nebo Formuli 3 stojí mnoho úsilí a tvrdé práce. Proto k sobě cítí respekt, což je nutné. Ovšem existuje skupina pilotů, kteří zde nejsou a hledají různá zdůvodnění, proč v F1 chybí. Je to zcela normální. Myslím, že to není potřeba nějak detailně líčit, ale tak to zkrátka je. Vždycky se najdou žárliví lidé a takoví, kteří vás z nízkých pohnutek nemají rádi," sděluje svůj názor Lance Stroll.
Kanaďan se v Kanadě neprezentoval nijak valně - po penalizaci kvůli výměně převodovky startoval z posledního místa, během prvního kola vydělal na zmatcích a kolizi Magnussena s Ericssonem a posunul se na 14. místo. Když musel v 18. kole odstoupit ze závodu kvůli špatné činnosti brzd, nacházel se na 13. pozici.
"Mám za to, že všichni na startovním roštu, jak piloti tak i lidé pracující v jednotlivých týmech a opravdu o závodění něco vědí, mají přehled o tom, co je zapotřebí, aby se člověk dostal do F1. Je jim jasné, že abyste dostali body nutné pro superlicenci, musíte mít dobré výsledky v různých šampionátech. A piloti jako Sebastian Vettel, Lewis Hamilton nebo Esteban Ocon je také vyhráli. Je to hodně náročné a také je to důvod, proč se navzájem uznáváme - protože spolu závodíme v jedné kategorii," dodává Stroll.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.