Kolem Force Indie VJM10 Mercedes se rozvířilo mnoho dohadů. Ti zdrženlivější prohlásili, že se vůz nepovedl, odvážnější ho nazvali nejhůře vypadajícím z dosavadní přehlídky monopostů, které už byly představeny.
Když Sergio Pérez a Esteban Ocon ve středu stáhli z nového vozu černou plachtu, byli někteří lidé zaskočeni. Nepříliš obvyklé řešení na krytu kokpitu před pilotem v podobě ne zrovna estetického zlomu, zadní "žraločí ploutev" ve velikosti přesahující všechny prozatím představené a velké otvory na přídi, to vyneslo vozu nelichotivé tituly. Proto se zástupci týmu pokusili celou záležitost vysvětlit.
"Snažili jsme se využít prostoru přední nápravy v duchu stávajících pravidel kvůli mechanickému hledisku. Leč formulace pravidel nám nedovoluje vytvořit nos vozu tak, jak bychom si přáli. Je tam nařízení, které musíme respektovat, takže jsme se dostali takříkajíc k čelu," prohlásil technický ředitel týmu Andrew Green.
Force India tedy zvolila nejradikálnější cestu, ale Green v něm nic neobvyklého nevidí, odvolává se dokonce na podobné řešení, které bylo použito v polovině roku 2015 a vysloužilo si okamžitě titul "nosní dírky".
"Je to v podstatě stejný koncept, umožňuje dostat více vzduchu ke spodní části vozu aniž bychom používali S-kanál. Jenom vypadá trochu jinak, ale má stejný význam. Jen je trochu víc otevřený," dodal Green a podotkl, že specifikace, která se objevila ve středu před novináři a čestnými hosty, bude přesně ten samý typ, který vyjede v pondělí na testovací dráhu.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.