Na konci října vešla ve známost zpráva, že McLaren po letech spolupráce s dodavatelem paliv a maziv Exxon/Mobil bude využívat tradiční britské značky British Petroleum a při té příležitosti proběhly první zprávy o tom, že něco podobného se chystá i u Renaultu.
Francouzská automobilka v posledních sezónách využívala produktů firmy Total a jak uvedl v nedávné době, Renault uvažoval o změně v této oblasti, protože dle slov svého generálního ředitele Cyrila Abiteboula potřebuje podobný vztah, jako má například Mercedes s Petronasem. Nemalý vliv na to má určitě i skutečnost, že Red Bull, který využívá specifikaci motorů označnou TAG Heuer, bude příští rok využívat právě služeb společnosti Exxon/Mobil.
Renault sice nechtěl oficiálně situaci komentovat, ale je více než pravděpodobné, že se rýsuje lukrativní spolupráce s British Petroleum. Ačkoliv to Cyril Abiteboul přímo neřekl, v jeho prohlášení pro periodikum Autosport lze takovou stopu vyčíst. Příliš mnoho dalších vysokých hráčů v této branži není.
"Velice pozorně jsme analyzovali klíčové faktory úspěchu Mercedesu ještě předtím, než padlo rozhodnutí vrátit se v sezóně 2016 jako tým. A jedním z těchto bodů pro Mercedes je Petronas. Mnoho lidí si to neuvědomuje, ale Petronas je s F1 těsně svázán jak technicky, tak finančně. A my potřebujeme někoho podobného - partnera, který s námi bude stoprocentně svázán. Jsem si naprosto jist, že díky novému vztahu v této oblasti budeme schopni najít partnera se stejným apetitem, stejnými technickými možnostmi a finančními prostředky jako představuje Petronas pro Mercedes," popsal zájem Renaultu Abiteboul.
Nové partnerství ze strany Renaultu předpokládá rovněž smlouvu v oblasti silničního provozu a tedy vozů, které francouzská továrna produkuje. Mohlo by se rozšířit na všechny partnerské výrobce, zahrnujíc Nissan, Mitsubishi, Infiniti a Ladu.
"Co do objemu výroby silničních automobilů jsme největším výrobcem působícím v F1. Proto nemám absolutně žádnou pochybnost, že taková možnost je velice atraktivní pro kteréhokoli dodavatele paliv," dodává Abiteboul.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.
Ačkoliv má Max Verstappen platný kontrakt s Red Bullem až do roku 2028, jeho jméno se v souvislosti s Mercedesem objevuje stále častěji. Opakované náznaky i zákulisní debaty znovu rozdmýchaly otázku, zda by čtyřnásobný šampion mohl změnit barvy dříve, než by kdokoli čekal.
Lewis Hamilton usiluje o rekordní osmý titul mistra světa. Podle Bernieho Ecclestona však nemá v letošní sezóně příliš velké šance.
Mercedes údajně měsíce pracoval na řešení přehřívání pneumatik. Výkon v Rakousku však ukázal, že problém přetrvává.
Lando Norris potvrdil svůj impozantní vzestup a v Rakousku si připsal už třetí vítězství v sezóně 2025. Ačkoliv jeho triumf nepřišel jako překvapení, svým výkonem nekompromisně dokázal, že patří mezi absolutní špičku. Navíc poslal jasný vzkaz všem, kdo o jeho schopnostech pochybují.
Nové záběry mimo televizní přenos, kde Fernando Alonso vyjel z tratě poté, co Lewis Hamilton při předjíždění v Rakousku přišel „trochu pozdě“. Alonso se tak vyhnul kolizi při Hamiltonově riskantním manévru.
Toto Wolff vyzval italské fanoušky a média, aby dali Fredericu Vasseurovi čas a prostor na práci ve Ferrari. Reagoval tak na rostoucí spekulace o jeho budoucnosti v čele týmu.
Red Bull se i po povýšení Jukiho Cunody stále potýká s problémy na druhém místě, což vyvolává otázky, zda bude muset provést druhou změnu jezdce v tomto roce.