Na konci října vešla ve známost zpráva, že McLaren po letech spolupráce s dodavatelem paliv a maziv Exxon/Mobil bude využívat tradiční britské značky British Petroleum a při té příležitosti proběhly první zprávy o tom, že něco podobného se chystá i u Renaultu.
Francouzská automobilka v posledních sezónách využívala produktů firmy Total a jak uvedl v nedávné době, Renault uvažoval o změně v této oblasti, protože dle slov svého generálního ředitele Cyrila Abiteboula potřebuje podobný vztah, jako má například Mercedes s Petronasem. Nemalý vliv na to má určitě i skutečnost, že Red Bull, který využívá specifikaci motorů označnou TAG Heuer, bude příští rok využívat právě služeb společnosti Exxon/Mobil.
Renault sice nechtěl oficiálně situaci komentovat, ale je více než pravděpodobné, že se rýsuje lukrativní spolupráce s British Petroleum. Ačkoliv to Cyril Abiteboul přímo neřekl, v jeho prohlášení pro periodikum Autosport lze takovou stopu vyčíst. Příliš mnoho dalších vysokých hráčů v této branži není.
"Velice pozorně jsme analyzovali klíčové faktory úspěchu Mercedesu ještě předtím, než padlo rozhodnutí vrátit se v sezóně 2016 jako tým. A jedním z těchto bodů pro Mercedes je Petronas. Mnoho lidí si to neuvědomuje, ale Petronas je s F1 těsně svázán jak technicky, tak finančně. A my potřebujeme někoho podobného - partnera, který s námi bude stoprocentně svázán. Jsem si naprosto jist, že díky novému vztahu v této oblasti budeme schopni najít partnera se stejným apetitem, stejnými technickými možnostmi a finančními prostředky jako představuje Petronas pro Mercedes," popsal zájem Renaultu Abiteboul.
Nové partnerství ze strany Renaultu předpokládá rovněž smlouvu v oblasti silničního provozu a tedy vozů, které francouzská továrna produkuje. Mohlo by se rozšířit na všechny partnerské výrobce, zahrnujíc Nissan, Mitsubishi, Infiniti a Ladu.
"Co do objemu výroby silničních automobilů jsme největším výrobcem působícím v F1. Proto nemám absolutně žádnou pochybnost, že taková možnost je velice atraktivní pro kteréhokoli dodavatele paliv," dodává Abiteboul.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.