Tým Manor až do předposledního závodu překvapivě držel desátou příčku v Poháru konstruktérů, která mu zajišťovala nikoli bezvýznamnou sumu prize money. Jak se však zdá, podaří se zajistit jiný tok prostředků pro další existenci.
Na začátku roku 2015 převzal tým Manor nový majitel. Stephenu Fitzpatrickovi se podařilo udržet jej při životě i za cenu závodění s rok starými vozy. Pro letošní rok došlo k výkonnostnímu posunu také díky motorům Mercedes. V Rakousku Pascal Wehrlein dojel na 10. místě a vypadalo to, že Manor v přímém souboji porazí Sauber a dobude kýženou 10. příčku v šampionátu. Leč v Brazílii ho přeskočil díky výkonu Felipe Nasra tým Sauber a šance Manoru padly. Dokonce se začalo hovořit o tom, že tým je na prodej, což ovšem Fitzpatrick vyvrátil s tím, že poslední tým v Poháru konstruktérů bude mít nového investora.
"Nemůžu zatím detailně hovořit o konkrétních věcech, ale diskutujeme hned s několika potenciálními investory řekněme posledních šest měsíců. V jedné věci jsem měl jasno hned od začátku. V současné F1 jsou peníze provázány s výkony. Proto jsem otevřený všemu, co přinese do týmu větší investice, protože s tím pak roste i vývoj a výkony. Znamená to uvedení dalšího investora do týmu, čemuž jsem pochopitelně nakloněn. V této chvíli probíhají rozhovory s vážnými zájemci, to je zatím vše, co mohu uvést," prohlásil Fitzpatrick.
S týmem Manor je rovněž spojován americký podnikatel Tavo Hellmund, který už projevil v listopadu 2015 zájem o koupi této stáje. Padesátiletý rodák z Austinu už své aktivity realizoval při návratu americké Grand Prix ve "svém" městě do kalendáře F1, zrovna tak byl v pozadí znovuzrození Grand Prix Mexika. Pokud by do týmu opravdu vstoupil, znamenalo by to šanci i pro Estebana Gutiérreze na postu pilota. Hellmund už byl na některých serverech označován jako nový partner, ovšem euforii jeho příznivců zmírnilo právě Fitzpatrickovo prohlášení.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.