Tým Manor až do předposledního závodu překvapivě držel desátou příčku v Poháru konstruktérů, která mu zajišťovala nikoli bezvýznamnou sumu prize money. Jak se však zdá, podaří se zajistit jiný tok prostředků pro další existenci.
Na začátku roku 2015 převzal tým Manor nový majitel. Stephenu Fitzpatrickovi se podařilo udržet jej při životě i za cenu závodění s rok starými vozy. Pro letošní rok došlo k výkonnostnímu posunu také díky motorům Mercedes. V Rakousku Pascal Wehrlein dojel na 10. místě a vypadalo to, že Manor v přímém souboji porazí Sauber a dobude kýženou 10. příčku v šampionátu. Leč v Brazílii ho přeskočil díky výkonu Felipe Nasra tým Sauber a šance Manoru padly. Dokonce se začalo hovořit o tom, že tým je na prodej, což ovšem Fitzpatrick vyvrátil s tím, že poslední tým v Poháru konstruktérů bude mít nového investora.
"Nemůžu zatím detailně hovořit o konkrétních věcech, ale diskutujeme hned s několika potenciálními investory řekněme posledních šest měsíců. V jedné věci jsem měl jasno hned od začátku. V současné F1 jsou peníze provázány s výkony. Proto jsem otevřený všemu, co přinese do týmu větší investice, protože s tím pak roste i vývoj a výkony. Znamená to uvedení dalšího investora do týmu, čemuž jsem pochopitelně nakloněn. V této chvíli probíhají rozhovory s vážnými zájemci, to je zatím vše, co mohu uvést," prohlásil Fitzpatrick.
S týmem Manor je rovněž spojován americký podnikatel Tavo Hellmund, který už projevil v listopadu 2015 zájem o koupi této stáje. Padesátiletý rodák z Austinu už své aktivity realizoval při návratu americké Grand Prix ve "svém" městě do kalendáře F1, zrovna tak byl v pozadí znovuzrození Grand Prix Mexika. Pokud by do týmu opravdu vstoupil, znamenalo by to šanci i pro Estebana Gutiérreze na postu pilota. Hellmund už byl na některých serverech označován jako nový partner, ovšem euforii jeho příznivců zmírnilo právě Fitzpatrickovo prohlášení.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.