AUSTIN: S určitým zpožděním se měnilo pořadí Grand Prix USA, ale nikoli na pátém a šestém místě, jak by se dalo očekávat, ale těsně za bodovanými příčkami. Pořadatelé si vzali na paškál předjížděcí manévr Kevina Magnussena.
Kevin Magnussen přešel v poslední části závodu na superměkké pneumatiky a začal si probíjet cestu vpřed. Ve 47. kole zdolal svého týmového kolegu, o tři kola později se dostal před Ericssona. Pak už byl před ním Daniil Kvjat. Magnussen zvolil obvyklý způsob, na dlouhé rovince mezi zatáčkami 11 a 12 se pokusil ruského pilota předjet s využitím DRS, ale do zatáčky najeli bok po boku, Magnussenovi nevyšla snaha Kvjata ubrzdit a musel zvolit jako nouzové řešení výjezd mimo trať. Ovšem s tím, že se na ni vrátil před vozem Toro Rosso.
Komisaři se po závodě na tento manévr zaměřili a výsledkem bylo potrestání Magnussena penalizací 5 vteřin. "Vůz se startovním číslem 20 opustil trať v zatáčce 12 a tím získal trvalou výhodu," znělo jejich zdůvodnění výše uvedeného trestu. Protože k tomuto manévru došlo v 53. kole a oba piloti již v té době měli jeden okruh ztrátu, Magnussen po penalizaci klesl zpět na 12. místo právě ve prospěch Kvjata. Za incident byl rovněž potrestán udělením dvou trestných bodů, takže má na svém kontě celkově čtyři.
Zvláštní na celé situaci je fakt, že pokud odhlédneme od situace mezi Alonsem a Massou, za níž žádný trest nepadl, tak dvojnásobný mistr světa předvedl v posledním kole právě v zatáčce 12 prakticky identický manévr, když se pokoušel předjet Sainze jr. na brzdy a rovněž musel vyjet mimo trať. Vrátil se na ni také před svým soupeřem, ale tento manévr nějak záhadně komisařům unikl.
Nikoli však počínání Kimi Räikkönena, nebo lépe řečeno týmu Ferrari. Zastávka v boxech na konci 38. kola skončila fiaskem, protože Kimi dostal pokyn k odjezdu z boxového stání, ale neměl ještě správně nasazené pravé zadní kolo. Dojel za výjezd z boxů, poté využil spádu trati a sjel zpět k boxům týmu Haas, kde svůj vůz odstavil. Za to však tým Ferrari potrestán nebyl, pokutu 5000 euro dostal za špatnou práci v boxech, konkrétně nebezpečné vypuštění pilota na trať.
            Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
            I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.