Kimi Räikkönen sváděl na trati v Baku dvě bitvy. Jednu se soupeři a druhou s časem. Nakonec z toho vzešel výsledek vcelku uspokojivý, ale Fin po závodě litoval několika věcí, které mu nedovolily vystoupit na stupně vítězů.
Ta první nastala v závěru 6. kola. Daniel Ricciardo mířil do boxů a Kimi Räikkönen jedoucí těsně za ním si neuvědomil, že se tím dostává rovněž do vymezené části trati pro vjezd do depa. Z jeho kamery ve voze bylo dobře vidět, jak se snažil bleskově vrátit zpět do středu trati, ale evidentně přejel bílou čáru. Tady nebylo o oprávněnosti penalizace proč pochybovat.
Když pak Vettel absolvoval svou zastávku v boxech (22. kolo), ocitl se Räikkönen před ním. Ve 28. kole mezi zatáčkami 3 a 4 udělal Kimi svému parťákovi místo, pak ale do radiokomunikace vyslal týmu pokyn, aby Sebastian koukal šlapat na plyn, protože se za ním nechce zdržovat.
"S rozhodnutím týmu jsem musel souhlasit, protože tu byl trest, takže by to dopadlo v každém případě stejně. Ale myslím, že to šlo udělat poněkud lepším způsobem - neřeknu přesně jakým, ale mám pocit, že mě to stálo příliš mnoho času," domnívá se finský pilot.
"V onom kole jsem ztratil oproti Pérezovi 2,5 vteřiny, potřeboval jsem Force Indii udržet pět vteřin za sebou. Sice ztráta nebyla nijak strašná a na samotném rozhodnutí o výměně pozic nebylo nic nesprávného, jen to šlo udělat s menší ztrátou. Ale to je součást závodění," posteskl si Räikkönen.
Navzdory tomu, že ho Sergio Pérez nakonec zdolal v nájezdu do posledního kola na trati, se Kimi domnívá, že trest měl na konečný výsledek velký vliv. "Když se podívám, na jakém místě jsem skončil, je to zklamání. Samozřejmě, přejel jsem bílou čáru u vjezdu do boxů a byl penalizován. Pravidlo je pravidlo, ale nic jsem jeho porušením nezískal. Jen jsem přejel čáru a bylo to. Pochopitelně jsem se poté pokoušel si vypracovat náskok, možná bych to zvládl, ale pak byl na trati hustý provoz, proto konečný výsledek není nic moc. Není to žádná katastrofa, ale mně osobně to nic nepřineslo. Myslím, že jsme měli slušnou rychlost, ale ten trest obrovsky změnil celý výsledek," podotýká Räikkönen.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.