Po pochybnostech, zda ruský pilot patří do Red Bullu přišel vcelku slibný úvod sezóny, korunovaný třetím místem v Číně. Následoval domácí závod, kontroverzní kolize s Vettelem a sešup k Toro Rosso. Ozvaly se dokonce hlasy, že Kvjat nejspíš jede svou poslední sezónu.
Daniil Vjačeslavovič Kvjat musel spolknout hodně hořkých pilulek. Nejenže se vrátil k týmu odkud do Red Bullu povýšil, ale hned v prvním závodě jeho náhradník Verstappen v Barceloně slavně zvítězil, v Monaku ruský pilot zase kvůli problémům s elektronikou spadl na konec startovního pole a závod završil kolizí s Magnussenem. Zklamání z Monaka ho však motivuje, aby ve zbytku sezóny odvedl v Toro Rosso co nejlepší výkony a potvrdil tak svou oprávněnost působení v F1.
"Frustrace po závodě v Monaku byla obrovská, ale teď je čas na ni zapomenout a ještě více prokázat, jaké jsou moje skutečné schopnosti. Teď se veškerá moje pozornost soustředí na kanadskou Grand Prix. Montrealskou trať bych popsal jako jednu z těch, kde se neustále odrážíte od obrubníků - jsou velmi vysoké a není jich zrovna málo. Také tu jsou hodně záludné šikany, dále pak zatáčky 3, sled od páté do deváté a samozřejmě známá Zeď šampionů - 13 a 14.
Další náročný úsek trati je zatáčka deset, kde je třeba jít tvrdě na brzdy. Je to pomalá vlásenka, ale také hodně dobré místo pro předjíždění. Důležitý je dobrý výjezd, protože pak lze využít vzduchového stínu za vozem před sebou. Vždy se mi tu jízda hodně líbila, takže se vysloveně těším na nadcházející závodní víkend. Já i tým zůstáváme pozitivně naladěni a určitě společně tvrdě zapracujeme na tom, aby bylo dosaženo co nejlepšího výsledku," popisuje své odhodlání před Kanadou Kvjat.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.