Situace týmu Sauber není růžová, o tom víme mnohé z předchozích zpráv. Aby to bylo ještě komplikovanější, o to se postarali oba pilot v Monaku. Není proto divu, že Felipe Nasr vyhlíží už nyní další možnosti pro své setrvání v F1.
Brazilec je především frustrován stopstavem vývoje a narůstajícími finančními problémy, které jsou právě příčinou předchozí situace. K tomu se ještě přidal rozpor s týmovým kolegou Marcusem Ericssonem v důsledku kolize v Monaku, jenž rovněž značně rozladil a rozhněval týmovou šéfku Monišu Kaltenbornovou.
Proto se šíří zprávy, že třiadvacetiletý Felipe s největší pravděpodobností na konci roku tým opustí, protože jemu i osobnímu sponzorovi Banco do Brasil vyprší kontrakt. Nasr nijak tyto spekulace nevyvrací.
"Než jsem přišel do F1, měl jsem plno snů, které jsem si chtěl splnit, a to stále trvá. Nechci, aby se mé možnosti rozplynuly. Mohu ujistit, že za mnou stojí hodně dobrých lidí, kteří pracují na tom, abychom učinili další krok v mé kariéře a už teď zvažujeme možnosti pro rok 2017, i to vypadá, že je ještě moc brzy. Myslím, že o reálných šancích můžeme začít mluvit po polovině roku, ale mohu říci už nyní, existují určité možnosti, a je jich více," cituje Brazilcův výrok Globo.
Na druhou stranu není ani vyloučeno, že situaci zvrátí nové aktualizace, které by v týmu Sauber měly proběhnout před Grand Prix Velké Británie v červenci tohoto roku. "Prioritou je aerodynamika. Naše vozy mají malý přítlak a proto jsou velmi nestabilní. Lepší funkce brzd a trakce se odvíjejí právě od tohoto bodu, nemluvě o tom, že očekáváme rovněž aktualizaci pohonné jednotky Ferrari," doufá Nasr.
Tým Sauber měl loni po šesti závodech na svém kontě 21 bodů, letos ještě ani jeden. "Udělám všechno, aby se to změnilo a pokud někde zabodujeme, bude to pro nás jako vítězství. Ale je to odraz stavu, ve kterém se právě nalézáme," dodává Nasr.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.