Situace týmu Sauber není růžová, o tom víme mnohé z předchozích zpráv. Aby to bylo ještě komplikovanější, o to se postarali oba pilot v Monaku. Není proto divu, že Felipe Nasr vyhlíží už nyní další možnosti pro své setrvání v F1.
Brazilec je především frustrován stopstavem vývoje a narůstajícími finančními problémy, které jsou právě příčinou předchozí situace. K tomu se ještě přidal rozpor s týmovým kolegou Marcusem Ericssonem v důsledku kolize v Monaku, jenž rovněž značně rozladil a rozhněval týmovou šéfku Monišu Kaltenbornovou.
Proto se šíří zprávy, že třiadvacetiletý Felipe s největší pravděpodobností na konci roku tým opustí, protože jemu i osobnímu sponzorovi Banco do Brasil vyprší kontrakt. Nasr nijak tyto spekulace nevyvrací.
"Než jsem přišel do F1, měl jsem plno snů, které jsem si chtěl splnit, a to stále trvá. Nechci, aby se mé možnosti rozplynuly. Mohu ujistit, že za mnou stojí hodně dobrých lidí, kteří pracují na tom, abychom učinili další krok v mé kariéře a už teď zvažujeme možnosti pro rok 2017, i to vypadá, že je ještě moc brzy. Myslím, že o reálných šancích můžeme začít mluvit po polovině roku, ale mohu říci už nyní, existují určité možnosti, a je jich více," cituje Brazilcův výrok Globo.
Na druhou stranu není ani vyloučeno, že situaci zvrátí nové aktualizace, které by v týmu Sauber měly proběhnout před Grand Prix Velké Británie v červenci tohoto roku. "Prioritou je aerodynamika. Naše vozy mají malý přítlak a proto jsou velmi nestabilní. Lepší funkce brzd a trakce se odvíjejí právě od tohoto bodu, nemluvě o tom, že očekáváme rovněž aktualizaci pohonné jednotky Ferrari," doufá Nasr.
Tým Sauber měl loni po šesti závodech na svém kontě 21 bodů, letos ještě ani jeden. "Udělám všechno, aby se to změnilo a pokud někde zabodujeme, bude to pro nás jako vítězství. Ale je to odraz stavu, ve kterém se právě nalézáme," dodává Nasr.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.