Otázka diváckého zájmu provází F1 od samotného počátku její existence, stejně tak od doby, kdy se dostala punc oficiality v roce 1950. Nelze však přehlížet, že s nástupem digitálních technologií musí i královna motoristického sportu jít s dobou.
Upozornil na to prezident Ferrari Sergio Marchionne, který vyzval šéfy F1 ke změně přístupu v oblasti digitálních platforem, což by pomohlo přilákat diváky mladší generace. S ohledem na pomalou reakci v této oblasti se F1 propadla ve sledovanosti především za americké sportovní akce, které vyšly divákům na sociálních sítích vstříc.
Marchionne si rovněž myslí, že nezájem mladší generace o F1 je do jisté míry dán i poměrně komplikovanými pravidly, jejichž struktura může lidi odradit. "Když si někdo kupuje počítač, nezajímá ho jaké procesory a kolik je jich uvnitř, ale jaký má výkon. Kdybych měl někomu vysvětlovat jak se dělá motor, seděli bychom nad tím několik hodin a drtivou většinu by to nudilo."
Rodák z italského Chieti svou vizi dále rozvinul: "Pro veřejnost bychom měli některé věci zjednodušit, to by se rozhodně mělo zařídit. Pravidla jsou příliš složitá. Musíme se dostat blíž k lidem, zejména těm mladším. Ale to je téma, které se týká především FOM. Přitáhnout k F1 mladé lidi, mluvit jejich jazykem a poskytnout jim dostatečnou pozornost v digitálním světě."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.