Otázka diváckého zájmu provází F1 od samotného počátku její existence, stejně tak od doby, kdy se dostala punc oficiality v roce 1950. Nelze však přehlížet, že s nástupem digitálních technologií musí i královna motoristického sportu jít s dobou.
Upozornil na to prezident Ferrari Sergio Marchionne, který vyzval šéfy F1 ke změně přístupu v oblasti digitálních platforem, což by pomohlo přilákat diváky mladší generace. S ohledem na pomalou reakci v této oblasti se F1 propadla ve sledovanosti především za americké sportovní akce, které vyšly divákům na sociálních sítích vstříc.
Marchionne si rovněž myslí, že nezájem mladší generace o F1 je do jisté míry dán i poměrně komplikovanými pravidly, jejichž struktura může lidi odradit. "Když si někdo kupuje počítač, nezajímá ho jaké procesory a kolik je jich uvnitř, ale jaký má výkon. Kdybych měl někomu vysvětlovat jak se dělá motor, seděli bychom nad tím několik hodin a drtivou většinu by to nudilo."
Rodák z italského Chieti svou vizi dále rozvinul: "Pro veřejnost bychom měli některé věci zjednodušit, to by se rozhodně mělo zařídit. Pravidla jsou příliš složitá. Musíme se dostat blíž k lidem, zejména těm mladším. Ale to je téma, které se týká především FOM. Přitáhnout k F1 mladé lidi, mluvit jejich jazykem a poskytnout jim dostatečnou pozornost v digitálním světě."
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.