Solidní tempo v poslední části Grand Prix Bahrajnu vzbudilo v týmu Red Bull optimistické přesvědčení, že mohou zahájit úspěšnou ofenzívu proti Mercedesu a Ferrari. A možná zaútočit ještě v tomto roce na vítězství.
Přestože byl Daniel Ricciardo v závodě na okruhu Sakhir částečně handicapován poškozeným předním spoilerem, což byl důsledek postartovní kolize v první zatáčce, analýza Australanova výkonu v době, kdy měl k dispozci volnou trať, opravňuje Red Bull k mírnému optimismu. Ricciardo se svými časy prakticky dotáhl na pozdějšího vítěze závodu Nico Rosberga.
S výhledem na další úpravy šasi a vývoj motoru TAG Heuer v době kolem Grand Prix Kanady vyslovil Christian Horner optimistcké vize: "Zejména druhá polovina závodu v Bahrajnu byla slušná, velice slušná. Zvlášť když jsme se dostali do volného prostoru a s přihlédnutím na poslední Ricciardův stint, kdy ho na trati nikdo nezdržoval. Něco jsme ztratili v úvodu, ale to naši strategii ohrozilo jen nepatrně. Myslím, že šasi je dobré a motor vykazuje jistý pokrok."
Šéf týmu si je ale vědom specifika následujcích dvou závodů: "Teď nás čeká velký »test« v podobě následujících dvou závodů, protože v Číně a Rusku jsou dvě nejdelší roviny v kalendáři Grand Prix, které vyžadují specifický výkon. Takže v těchto dvou podnicích chceme minimalizovat škody, a pak doufat, že budeme mít k dispozici větší výkon," rozhovořil se Horner.
Třetí nejlepší auto Horner je na základě výsledků z Austrálie a Bahrajnu přesvědčen, že Red Bull má v současnosti k dispozici třetí nejlepší monopost, zároveň se domnívá, že co do rychlosti nejsou Mercedes a Ferrari tak docela mimo dosah."Stále se ze všech sil snažíme vydupat trochu vyšší rychlost a připojit se k týmům před námi, ale zatím to je o dvou rozdílných divizích. Proto doufáme, že kolem sedmého osmého závodu dostaneme pohonnou jednotku, která nám umožní se dostat na jejich dosah. Dalo by se říci, že se pokusíme uzavřít onu první skupinu. Také pochopitelně naplno pracujeme na šasi, ale ani ve Viry-Châtillon nezahálejí," dodává Horner.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.