Solidní tempo v poslední části Grand Prix Bahrajnu vzbudilo v týmu Red Bull optimistické přesvědčení, že mohou zahájit úspěšnou ofenzívu proti Mercedesu a Ferrari. A možná zaútočit ještě v tomto roce na vítězství.
Přestože byl Daniel Ricciardo v závodě na okruhu Sakhir částečně handicapován poškozeným předním spoilerem, což byl důsledek postartovní kolize v první zatáčce, analýza Australanova výkonu v době, kdy měl k dispozci volnou trať, opravňuje Red Bull k mírnému optimismu. Ricciardo se svými časy prakticky dotáhl na pozdějšího vítěze závodu Nico Rosberga.
S výhledem na další úpravy šasi a vývoj motoru TAG Heuer v době kolem Grand Prix Kanady vyslovil Christian Horner optimistcké vize: "Zejména druhá polovina závodu v Bahrajnu byla slušná, velice slušná. Zvlášť když jsme se dostali do volného prostoru a s přihlédnutím na poslední Ricciardův stint, kdy ho na trati nikdo nezdržoval. Něco jsme ztratili v úvodu, ale to naši strategii ohrozilo jen nepatrně. Myslím, že šasi je dobré a motor vykazuje jistý pokrok."
Šéf týmu si je ale vědom specifika následujcích dvou závodů: "Teď nás čeká velký »test« v podobě následujících dvou závodů, protože v Číně a Rusku jsou dvě nejdelší roviny v kalendáři Grand Prix, které vyžadují specifický výkon. Takže v těchto dvou podnicích chceme minimalizovat škody, a pak doufat, že budeme mít k dispozici větší výkon," rozhovořil se Horner.
Třetí nejlepší auto Horner je na základě výsledků z Austrálie a Bahrajnu přesvědčen, že Red Bull má v současnosti k dispozici třetí nejlepší monopost, zároveň se domnívá, že co do rychlosti nejsou Mercedes a Ferrari tak docela mimo dosah."Stále se ze všech sil snažíme vydupat trochu vyšší rychlost a připojit se k týmům před námi, ale zatím to je o dvou rozdílných divizích. Proto doufáme, že kolem sedmého osmého závodu dostaneme pohonnou jednotku, která nám umožní se dostat na jejich dosah. Dalo by se říci, že se pokusíme uzavřít onu první skupinu. Také pochopitelně naplno pracujeme na šasi, ale ani ve Viry-Châtillon nezahálejí," dodává Horner.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.