Ačkoliv se týmu Haas nepovedlo třeba to, co Walteru Wolfovi a jeho družině v Argentině 1977, mohla být americká stáj spokojená. Po dlouhých dohadech a testovacích problémech zajel Grosjean velice solidní výsledek, který ale není ze všech stran stejně ceněn.
Navzdory oslavovanému výsledku Haasu v Austrálii se technický ředitel Williamsu Pat Symonds domnívá, že v případě postupu, jaký Haas zvolil, míří F1 špatným směrem. Podle jeho názoru lze pochybovat, zda je správné, že týmy míří ke statutu "zákaznických vozů".
"Myslím, že konstruktérská pozice je částečně narušená, v některých případech už bych řekl, že hodně. To, co provedl Haas, je pro něj dobré, ale nejsem si jist, jestli je to ta správná cesta, kterou má F1 kráčet. Sice je to zcela legální, ale opravdu tohle v F1 potřebujeme? Tím si nejsem tak jistý," tvrdí Symonds.
Je známé úzké propojení s Ferrari po technické stránce, což představuje od italské automobilky nákup povolených komponentů. Symonds se v kritickém scénáři domnívá, že tento přístup může v jistých důsledcích vést k zániku týmů s vlastní konstrukcí.
"Myslím, že když jsme vytvořili seznam dílů, které je možno odkoupit, původních dílů, bylo to zcela pragmatické. Umožní vám to prodat několik praktických položek jako převodovku, která má vysokou hodnotu, ale malý vliv na výkon. To ale znamená oslabení vlivu a mohlo by jít ještě dále. Raději bych byl svědkem toho, že v F1 mají větší vliv konstruktéři," domnívá se Symonds.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.