Haas v dvoudílném testovacím programu v Barceloně provázel nemalý zájem. Stáj, která po dlouhých letech opět přináší do paddocku americkou vlajku, však nemá v přípravném období na růžích ustláno a pronásledují ji různé potíže.
Poslední americký tým - plným názvem Formula One Racing Car Engineering, neboli F.O.R.C.E. Team Haas-Lola skončil svou činnost nepříliš slavně právě před třiceti lety. Ostatně doufáme, že vám brzy přineseme zvláštní stať o tomto týmu, jehož v mnoha směrech halí různé záhady. A navíc je tu kouzlo jména Haas, které se opět objevuje v F1, ačkoliv pánové Gene a Carl spolu nemají kromě přízviska nic společného.
Haas F1 Team měl v uplynulých dnech hned několik důvodů se mračit, nejvíc ho asi trápil problém s turbodmychadlem, kvůli kterému vlastně vynechal celý včerejší test. Také dnešní jízdy nevyšly zcela podle představ, i když Haas už byl na trati vidět podstatně více, než při onom jediném úterním instalačním kole. "Brzy ráno jsme měli nějaké problémy - nemohu je přesně specifikovat - a pak jsme zkusili dlouhý stint, protože potřebujeme najet nějaké kilometry. "Nakonec bylo auto i pneumatiky dobré, takže doufám, že odpoledne toho zvládneme ještě víc," odhaduje možnosti amerického vozu Romain Grosjean.
Právě francouzský pilot zakončil dopolední testy nedobrovolnou kontrolou okolí zatáčky 4, v níž to chvíli vypadalo, že rodák že švýcarské Ženevy sbírá kamínky pro skalku na zahradě. O své nehodě řekl toto: "Snažíme se prošetřit důvod, proč jsem vylétl z trati. Zablokovalo se mi přední kolo, takže jsem jel rovně. Naštěstí jsem do zdi nenarazil, tedy doufám, musíme přijít na to, co přesně se stalo. Ano, nabral jsem tolik kamenů, kolik jen šlo. Plánujeme vyměnit podlahu, abychom vše zkontrolovali. Máme za cíl vyrazit ve 2 odpoledne."
Grosjean dodal, že se ohledně prvního závodu v Melbourne necítí pod nějak zásadním tlakem. Ale také nečeká žádné zázraky: "Rozhodně nijak nepomůže, když máte na testování osm dní a dva vám utečou pod rukama, ale snažíme se to nějak dohnat. Jsme nový tým, takže pořád se máme co učit, ale obecně všechno funguje dobře. Existuje pár oblastí, kde potřebujeme masivní pokrok, ale jinak to je na velmi dobré úrovni.
V kvalifikaci rozhodně potřebujeme zjistit, které pasáže našeho vozu nepracují dobře. Bylo by dobré si tu vyzkoušet i kvalifikační siumlaci, ale to hlavní přijde až v Melbourne," dodává Grosjean.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.