Někdejší šéf týmu Ferrari Stefano Domenicali už se nějaký čas v F1 nepohybuje, ale určitě není bez zajímavosti sledovat, kam ho čas a okolnosti zavály. Ačkoliv se po svém odchodu z Maranella upsal německému koncernu Volkswagen, spojení s Itálií trvá.
Domenicali ukončil své působení u Ferrari v dubnu 2014, kdy tehdejší prezident Luca di Montezemolo nadále nereflektoval na jeho služby. Po příchodu k Volkswagenu se hovořilo o tom, že padesátiletý Ital, pocházející z místa motoristům zaslíbeného, totiž z Imoly, má mít na starosti vstup automobilky do F1, konkrétně značky Audi pod koncern VW spadající.
Domenicali však má hrát v plánech Volkswagenu jinou roli, nahrazuje ve funkci prezidenta legendárního výrobce luxusních vozů Automobili Lamborghini SpA. Stephana Winkelmanna, který bude mít na starost oddělení Audi, divizi Quattro GmbH.
Naskýtá se tak otázka, zda Domenicali nebyl jmenován k Lamborghini za podobným účelem jako v předchozím případě, aby značku v budoucnu dovedl do Formule 1. Automobilka, u jejíhož zrodu stál výrobce traktorů Ferruccio Lamborghini, vznikla údajně jako trucpodnik poté, co Lamborghinimu Ferrari odmítl připravit motor na jeho přání. "Zemědělec s botami od hnoje", jak byl Lamborghini nazýván, vyprodukoval úžasné stroje, kterých se po silnicích moc neprohání, ale jména jako Jotta, Miura, Countach, Murcielago vždy rozvibrují srdeční sval milovníků rychlých a elegantních vozů.
Firma Lamborghini dodávala na konci 80. a začátku 90. let motory pro týmy Ligier, Larrousse-Lola, Larrousse-Venturi, Minardi a Lotus, v roce 1991 se objevil na tratích i vůz Lamborhini, ale jeho historie je nesmírně komplikovaná a v konečném důsledku s ním samotná automobilka neměla moc společného. Určitě se k tomuto příběhu vrátíme.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.