Jedním z hlavních otazníků pro rakouskou stáj, která za poslední dva roky musela vyklidit přední pozice ve startovním poli, je výkon motoru. Podle Australana Ricciarda jsou všechny ostatní komponenty na vysoké úrovni.
Daniel uvedl, že v loňském roce bylo šasi Red Bullu neuspokojivé, letos předpokládá, že bude rozhodujícím prvkem motor, který pro rakouskou stáj ponese označení TAG Heuer. Podle Ricciarda bude právě pohonná jednotka elementem, který prozatím Red Bullu neumožní bojovat o titul.
"Nemyslím si, že bychom titul mohli vyhrát, bylo by špatné uvažovat tímto způsobem. Pokud bude vše fungovat, bude to úžasné. Způsob, jakým jsme loni vyvíjeli náš vůz, prokázal nejen kvalitu našich lidí, ale i motivaci a týmovou touhu po úspěších. Byla to jedna z nejslibnějších věcí, nikdo nepochyboval nebo nehodlal složit zbraně, nikdo neztratil hlad po vítězství. Bohužel se obávám, že teď bude vše záviset na motoru, který máme k dispozici, a ten také ovlivní naše úspěchy. Ale mechanicky jsme schopni postavit pro rok 2016 velmi dobré auto. Jak dobrý bude motor? To je otázka," rozhovořil se o novém monopostu Ricciardo.
Když Australan v roce 2014 vyhrál tři závody, stanovil si cíl, že v dalším ročníku musí být přinejmenším stejně úspěšný. Záhy ale poznal, že to nebude pravděpodobné. "Pokud mám hovořit o očekávání, to se rozhodně nenaplnilo, taková je realita. Když jsem třikrát vyhrál (2014), tak mě přirozeně napadlo »OK, v dalším roce vyhraju také aspoň třikrát«. To je celkem přirozené. Renault dále vyvíjel motor, prošli jsme testováním a vypadalo to nadějně. Proto jsem očekával, že svou představu naplním. Ale po prvních závodech jsme mohli vše vyhodit oknem a začít znovu. Kromě soustavného potýkání s motorem jsem cítil, že ani šasi není dobré. Povedlo se nám toho ale nemálo změnit," líčí své pocity z loňské sezóny Ricciardo.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.