Někteří lidé měli na F1 velice zásadní vliv, a přesto zůstávají většině fanoušků ukryti. Ať už je to tím, že na tom neměli zájem, v době jejich působení ještě média neměla tak velký záběr a nebo prostě proto, že se na ně zapomnělo.
Psal se 2. červen 1970 a zakladatel stáje McLaren, Novozélanďan Bruce Leslie McLaren, fatálně havaroval při testu vozu Can-Am na trati v Goodwoodu. Denny Hulme, který si v té době léčil v indianapolisské nemocnici zranění z pověstných 500 mil INDY, označil tu chvíli za klinickou smrt týmu, manažer Alistair Caldwell vzpomínal: "Myslím, že jsme týden posedávali v dílně a nikdo nevěděl, co vlastně máme dělat. Ani Phil Kerr, ani Teddy Mayer..."
Z apatie vyburcovala tým vdova pro Brucem, jeho manželka Patricia, rozená Broadová. Bruce se s ní seznámil díky své sestře v roce 1959, vzali se po dvouleté známosti 9. prosince 1961, tedy v době, kdy už měl za sebou dva vítězné závody Grand Prix. Bezmála po čtyřech letech se jim narodila dcera Amanda. V nesmírně těžké chvíli Patricia dokázala postavit tým znovu na nohy a vedle dědického podílu s nebývalou energií dokázala posunout tým k další existenci.
"S hlubokým zármutkem jsem se dozvěděl, že Patty McLarenová, vdova po zakladateli naší stáje, opustila tento svět. Byla to obdivuhodná žena, která po 46 let, které od Bruceho smrti uplynuly, nadále setrvávala blízko společnosti, která nese jméno jejího manžela," uvedl na týmových stránkách šéf McLarenu Ron Dennis.
"Zejména v době pro ni nesmírně těžké, bezprostředně po smrti Bruceho, byla rezolutní a inspirující. Nazývala členy týmu, zasažené žalem »mí chlapci« a dokázala McLaren udržet při životě, ale navíc se zasloužila o to, že byl i úspěšný," pokračuje Ron a dodává, že právě tehdy se zrodilo ono bojovné heslo »pracujeme dále pro Bruce«.
Ztratili jsme nejen velkou dámu, ale také přímý odkaz na počátky naší společnosti. Jménem všech 3000 lidí zapojených do McLarenu chci vzdát Patty ten největší hold a projevit upřímnou soustrast její rodině a širokému okruhu jejich přátel. Kéž odpočívá v pokoji," dodává Ron Dennis.
Patricia McLarenová zemřela v neděli 7. února 2016 ve věku 74 let.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.