Jak se ukazuje, bouřlivé prostředí F1 začíná vysílat první dramatické vlny směrem k fanouškům, aby jim naznačilo, že jistota smlouvy ještě neznamená definitivní stav věcí. Situace u Renaultu je toho důkazem.
Pochopitelně jsou tu i jiné aspekty, které mnohdy zamíchají už dané věci. Jak jsme informovali, přes několikeré ujištění i ze strany samotného Maldonada je v současné době klíčovým hráčem jeho sponzor PDVSA. Jenže kolem této společnosti se v poslední době točí příliš mnoho otazníků, v jejichž světle může být F1 zcela podružná.
Kevin Magnussen se jeví jako jednoznačná volba, ostatně už se byl podívat několikrát v Enstone, ale jak se zdá, zachovává chladnou hlavu Seveřana. Jeho otec bývalý pilot F1 Jan Magnussen, byl neúspěšně kontaktován zástupci médií (konkrétně dánský bulvární list BT), Kevinův manažer Dorte Riis Madsen veškeré zprávy týkající se příchodu dánského pilota k francouzskému týmu odmítl komentovat.
O to větší byl prostor pro různé spekulace a názory. Někdejší dánský závodník John Nielsen předpokládá, že pro třiadvacetiletého někdejšího pilota McLarenu by bylo angažmá u Renaultu velice pozitivní. "Myslím, že by Kevin byl nepochybně rychlejší než Jolyon Palmer. Pro něj je velice důležité se dostat do F1 už nyní, protože příští rok budou k dispozici tři nebo čtyři místa. Ono okénko, aby se v F1 prosadil, zůstane otevřené už jenom dva nebo tři roky, protože se blíží nástup další generace. Renault v roce 2016 asi těžko něco vyhraje, ale už v roce 2017 bude velmi silným týmem, tak by bylo dobré být u jeho vzestupu," dodává Nielsen.
Se zajímavou teorií přichází další někdejší dánský pilot Jason Watt. Podle něj může být celá záležitost pouze zinscenovaná a probíhá v režii Renaultu a PDVSA. "Je docela možné, že Kevin slouží jenom jako návnada Renaultu, aby přinutil svého mecenáše k platbě," vyslovil Watt svůj názor novinám Ekstra Bladet.
Christian Horner při Velké ceně Velké Británie otevřeně přirovnal Red Bull k Ferrari, což získalo nový rozměr poté, co byl sám nečekaně odvolán z vedení týmu Red Bull.
Alain Prost přiznal, že významně pomohl Oscaru Piastrimu na začátku jeho kariéry. Nyní ho podporuje v souboji o titul v roce 2025 proti týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Fernando Alonso přiznal, že celý tým Aston Martin se učí od Adriana Neweyho, který přináší širší pohled na to, jak by měl tým fungovat. Podle něj nejde jen o techniku, ale o komplexní přístup k práci celé organizace.
Šampion Super Formule Sho Tsuboi a rezervní jezdec Haasu Ryo Hirakawa otestují vůz VF-23 během testu TPC na okruhu Fuji. Pro oba Japonce půjde o cennou příležitost ukázat se v technice F1 na domácí trati.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.