Po angažmá čtyřiadvacetiletého Brita do stále Lotus, čekající na převzetí ze strany Renaultu, se ozvaly tři názorové proudy. Jeden tvrdil, že po dokončení transakce bude Palmer stejně "odejit", druhý, že mu místo v týmu zajistily peníze, ale nijak nepřekvapí.
Třetí verzi se snaží podporovat sám Jolyon, mimochodem další ze synů někdejších pilotů F1; jeho otec Jonathan Palmer strávil v F1 šest sezón v barvách týmů RAM, Zakspeed a Tyrrell. K tomu můžeme připočítat ještě epizodní start na třetím Williamsu v Grand Prix Evropy 1983.
Palmer se už v loňské sezóně prakticky pravidelně objevoval v prvním volném tréninku, kdy mu musel ustoupit Romain Grosjean, což byl důsledek značných sponzorských příspěvků z Jolyonovy strany. Takové praktiky nebyly v F1 nikdy příliš vítány, "zbohatlíci s naditou kapsou" neměli nikdy dobrý kredit. Palmer však bude ve své anabázi v F1 pokračovat po boku Pastora Maldonada i v letošním roce, už jako tovární pilot staronově vzniklého Renaultu.
A necítí se vůbec nováčkovsky, k čemuž ho mohou jisté zkušenosti z loňské sezóny do jisté míry opravňovat. Na otázky, zda má cit pro nastavení vozu a má svůj vlastní jezdecky styl, který mu může umožnit zdolat Maldonada Palmer odvětil: "Ano, mám dojem, že tu jsou určité rozdíly. Dnešní vozy se všemi záznamy točivého momentu a brzdovými mapami jsou přímo šité na míru konkrétnímu pilotovi. Já jezdím docela jinak než Romain, takže pro mě bylo celkem těžké během nějakých 90 minut nasednout do jeho auta a něco na něm vyzkoušet nebo doladit. Poté, co jsem byl potvrzen jako pilot, se samozřejmě leccos změnilo, dosáhl jsem určitého pokroku, cítím se jistý a věřím, že se mi povede dosáhnout dobrých výsledků."
Palmer přiznává, že jeho hlavním cílem je se zviditelnit. Na co se tedy těší v nadcházejícím ročníku nejvíc? "Na Melbourne! Až tam zhasnou světla na startu, toho se nemohu dočkat. Trať je úžasná, bylo příjemné tam strávit minulý rok, ale teď tam pojedu jako závodník a absolvuji svou vůbec první Grand Prix. Prostě se těším, až vyrazím na trať a svedu nějaký souboj kolo na kolo," přeje si Jolyon.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.