Po angažmá čtyřiadvacetiletého Brita do stále Lotus, čekající na převzetí ze strany Renaultu, se ozvaly tři názorové proudy. Jeden tvrdil, že po dokončení transakce bude Palmer stejně "odejit", druhý, že mu místo v týmu zajistily peníze, ale nijak nepřekvapí.
Třetí verzi se snaží podporovat sám Jolyon, mimochodem další ze synů někdejších pilotů F1; jeho otec Jonathan Palmer strávil v F1 šest sezón v barvách týmů RAM, Zakspeed a Tyrrell. K tomu můžeme připočítat ještě epizodní start na třetím Williamsu v Grand Prix Evropy 1983.
Palmer se už v loňské sezóně prakticky pravidelně objevoval v prvním volném tréninku, kdy mu musel ustoupit Romain Grosjean, což byl důsledek značných sponzorských příspěvků z Jolyonovy strany. Takové praktiky nebyly v F1 nikdy příliš vítány, "zbohatlíci s naditou kapsou" neměli nikdy dobrý kredit. Palmer však bude ve své anabázi v F1 pokračovat po boku Pastora Maldonada i v letošním roce, už jako tovární pilot staronově vzniklého Renaultu.
A necítí se vůbec nováčkovsky, k čemuž ho mohou jisté zkušenosti z loňské sezóny do jisté míry opravňovat. Na otázky, zda má cit pro nastavení vozu a má svůj vlastní jezdecky styl, který mu může umožnit zdolat Maldonada Palmer odvětil: "Ano, mám dojem, že tu jsou určité rozdíly. Dnešní vozy se všemi záznamy točivého momentu a brzdovými mapami jsou přímo šité na míru konkrétnímu pilotovi. Já jezdím docela jinak než Romain, takže pro mě bylo celkem těžké během nějakých 90 minut nasednout do jeho auta a něco na něm vyzkoušet nebo doladit. Poté, co jsem byl potvrzen jako pilot, se samozřejmě leccos změnilo, dosáhl jsem určitého pokroku, cítím se jistý a věřím, že se mi povede dosáhnout dobrých výsledků."
Palmer přiznává, že jeho hlavním cílem je se zviditelnit. Na co se tedy těší v nadcházejícím ročníku nejvíc? "Na Melbourne! Až tam zhasnou světla na startu, toho se nemohu dočkat. Trať je úžasná, bylo příjemné tam strávit minulý rok, ale teď tam pojedu jako závodník a absolvuji svou vůbec první Grand Prix. Prostě se těším, až vyrazím na trať a svedu nějaký souboj kolo na kolo," přeje si Jolyon.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.