Španělův případ nyní slouží jako strašák při rozhodování jejich kolegů, aby místo očekávaného zlepšení nespadli ještě níž než byli. Vzhledem k tomu, že nic nelze předvídat, nejde o snadnou volbu.
Daniel Ricciardo si letos výrazně pohoršil - loni třikrát vyhrál, letos "klesl" na pouhá dvě umístění na stupních vítězů. Na rozhodování má ještě dost času, jeho kontrakt u Red Bullu vyprší až na konci příštího roku, ale Australan se domnívá, že právě Alonsův případ odchodu od Ferrari k McLarenu by měl být pro ostatní piloty varovným příkladem. Není vždy výhrou změnit tým po špatné sezóně.
"Pro rok 2017 je plánováno mnoho změn v pravidlech a to poslední, co bych chtěl udělat, je dopadnout jako Alonso, opustit palubu lodi, která se pak ocitne na pozici, na které jste chtěl být. V ideálním případě zůstanu u Red Bullu a opět budeme bojovat o dominantní postavení, ale to lze očekávat až v pozdější části sezóny," kuje plány Ricciardo. Je znám jako jeden z nejpohodovějších pilotů v paddocku, ale letos i jeho úsměv po patáliích s Renaultem poněkud zhořkl.
"Zklamání bylo větší, než bych si přál. V devíti případech z deseti jsem se překonal a udělal, co bylo mou povinností, snažil jsem se rozdávat úsměvy. Byl to pro mě především rok učení a budování charakteru. A také cesta k větší zralosti. Po většinu sezóny jsem se cítil solidně," popsal své pocity Ricciardo.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.