Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost prohlásil, že současné vozy F1 je nutné zrychlit, nicméně souhlasí s názorem Lewise Hamiltona, že tohoto stavu nelze dosáhnout pouhým zvýšením přítlaku.
Alain Prost závodil v F1 v letech 1980 až 1991, po roční pauze se vrátil a získal na Williamsu svou poslední titul. Poté byl v čele stáje nesoucí jeho jméno, kterou převzal od svého krajana Guy Ligiera. Šedesátiletý rodák z Lorette se kloní na stranu trojnásobného kolegy Lewise Hamiltona.
Trojnásobný mistr světa a úřadující šampion se kriticky vyjádřil k řešení skutečnosti v současné F1, v níž je největším problémem držet se soupeře před sebou a předjet ho. Snahu dosáhnout rychlejších časů na kolo pouhým zvýšením přítlaku považuje za naprosto nevyhovující řešení. "Je to ten nejhorší nápad a jenom dokazuje, že ti lidé vůbec nevědí, co se snaží řešit," kritizoval návrh Hamilton.
Prost, který se do F1 vrátí s nově organizovaným týmem Renault, uvedl pro německý deník Bild, že ho současná F1 příliš neuspokojuje a leccos by změnil. "Show by určitě měla být lepší, je tu pár věcí, které bych určitě řešil jinak. Přál bych si vozy s větším výkonem a mechanickou přilnavostí. Pneumatiky by měly být široké a aerodynamika by neměla hrát hlavní roli. Také pilot by měl být odkázán víc sám na sebe, takže bych omezil komunikaci s boxy," vypočítával argumenty Alain.
Zároveň se někdejší mistr světa domnívá, že přístup k pravidlům je příliš rozmělněn a při jejich řešení se nepostupuje správně. "Velkým problémem Formule 1 je, že se odpovědní lidé zabývají jednotlivými pravidly zvlášť, zatímco by bylo smysluplnější je řešit jako celek."
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny
Lewis Hamilton otevřeně přiznal, že jej na Velké ceně Velké Británie brzdila nejen strategie Ferrari, ale i vlastní chyby a nedostatky vozu. Britský mistr světa se po náročném závodě cítil omezený komplexními problémy, které mu znemožnily naplno bojovat o lepší pozici.
Carlos Sainz označil své dvanácté místo v Silverstonu za zklamání, které se rovnalo odstoupení. Po slibném průběhu závodu ho smolná kolize s Leclercem připravila o body i další šanci na lepší výsledek pro trápící se Williams.
Charles Leclerc se na britské Grand Prix trápil. Kvůli střídavě mokré a suché trati se celý závod potýkal s problémy a nakonec dojel až čtrnáctý. Pro jezdeckou hvězdu Ferrari to byl závod, na který bude chtít co nejdříve zapomenout.
Po 15 letech ve Formuli 1 se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódia a ukončil tak dlouholeté čekání na vysněný výsledek. Německý jezdec předvedl vyzrálý výkon a potvrdil, že vytrvalost se ve světě motorsportu vyplácí.
Ferrari během britské Grand Prix přišlo o GPS signál Hamiltonova vozu a muselo činit strategická rozhodnutí prakticky naslepo. Výpadek dat ovlivnil i načasování přezutí, což stálo Hamiltona cenné sekundy a možný posun na pódium.
Red Bull vsadil na odvážnou strategii v nastavení Verstappenova vozu pro britskou Grand Prix – risk se však obrátil proti nim.
Lewis Hamilton letos v sezóně 2025 zatím zápasí s nepříznivými výsledky. Ačkoliv Silverstone přineslo zlepšení, Brit stále hledá formu a není s dosavadním výkonem spokojený.
Oscar Piastri po penalizaci ve Velké ceně Velké Británie chtěl vyměnit pozici s Landem Norrisem, ale uznal, že by to nebylo fér. I přes zklamání respektoval týmové rozhodnutí a chce se z této zkušenosti poučit.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.