Bohužel sedminásobný šampion Michael Schumacher nadále bojuje s následky těžkého zranění z francouzského Méribelu. S veličinami současné F1 se utká jeho syn Mick při akci nazvané Stars & Cars ve Stuttgartu.
Podnik, podobající se nedávné akci Race of Champions na londýnském olympijském stadionu, proběhne v Mercedes-Benz Aréně 12. prosince. Nastoupí proti sobě 16 pilotů v identických vozech, aby změřili své síly na dráze vytýčené na ploše stadionu. Stars & Cars je de facto oslavou letošní úspěšné činnosti sekce Mercedes Motorsport. Proto na startu nebudou chybět její zástupci z F1 Lewis Hamilton a Nico Rosberg.
Dalšími nominovanými je osm pilotů hájících barvy Mercedesu v seriálu DTM: mezi nimiž najdeme i jméno novopečeného šampiona této kategorie Pascala Wehrleina. Zbylá šestice je bohatá na zvučná jména - piloti byli vybráni na základě hlasování fanoušků. Vedle Micka Schumachera se tak objeví expiloti F1 David Coulthard, Mika Häkkinen, Jean Alesi a neprávem pozapomenutý Bernd Schneider, označovaný za jeden z největších (a nenaplněných) německých talentů, který se v F1 prezentoval ve vozech Zakspeed a Arrows. Posledním do party bude dobře známý řidič safety caru Bernd Mayländer.
Mick Schumacher závodil v letošní sezóně v německé Formuli 4 v holandském týmu Van Amersfoort Racing a skončil na celkově desátém místě, v kategorii nováčků pak byl třetí. Šestnáctiletý syn legendy F1 vyhrál při úvodním podniku v Orscherslebenu jednu rozjížďku a dvakrát stanul na stupních vítězů, ale také utrpěl v červnu při závodech na Red Bull Ringu zlomeninu pravé ruky po kolizi s Rakušanem Thomasem Preiningem.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.