Bohužel sedminásobný šampion Michael Schumacher nadále bojuje s následky těžkého zranění z francouzského Méribelu. S veličinami současné F1 se utká jeho syn Mick při akci nazvané Stars & Cars ve Stuttgartu.
Podnik, podobající se nedávné akci Race of Champions na londýnském olympijském stadionu, proběhne v Mercedes-Benz Aréně 12. prosince. Nastoupí proti sobě 16 pilotů v identických vozech, aby změřili své síly na dráze vytýčené na ploše stadionu. Stars & Cars je de facto oslavou letošní úspěšné činnosti sekce Mercedes Motorsport. Proto na startu nebudou chybět její zástupci z F1 Lewis Hamilton a Nico Rosberg.
Dalšími nominovanými je osm pilotů hájících barvy Mercedesu v seriálu DTM: mezi nimiž najdeme i jméno novopečeného šampiona této kategorie Pascala Wehrleina. Zbylá šestice je bohatá na zvučná jména - piloti byli vybráni na základě hlasování fanoušků. Vedle Micka Schumachera se tak objeví expiloti F1 David Coulthard, Mika Häkkinen, Jean Alesi a neprávem pozapomenutý Bernd Schneider, označovaný za jeden z největších (a nenaplněných) německých talentů, který se v F1 prezentoval ve vozech Zakspeed a Arrows. Posledním do party bude dobře známý řidič safety caru Bernd Mayländer.
Mick Schumacher závodil v letošní sezóně v německé Formuli 4 v holandském týmu Van Amersfoort Racing a skončil na celkově desátém místě, v kategorii nováčků pak byl třetí. Šestnáctiletý syn legendy F1 vyhrál při úvodním podniku v Orscherslebenu jednu rozjížďku a dvakrát stanul na stupních vítězů, ale také utrpěl v červnu při závodech na Red Bull Ringu zlomeninu pravé ruky po kolizi s Rakušanem Thomasem Preiningem.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.