Australan bude mít v příštím roce za zády opět francouzskou pohonnou jednotku, i když může být neznačková nebo nést jiné jméno. On sám je přesvědčen, že pouze zásadní změna přístupu může přinést Renaultu nové úspěchy.
Ricciardo se domnívá, že Renault bude muset ještě hodně zabrat. "Je zcela jasné, že mají před sebou dost práce. Skoro všichni nás překonali, tak si nemyslím, že by si toho Renault nevšiml. V Brazílii jsme měli B-specifikaci a ta se neosvědčila. Musí tedy rozhodně hodně věcí změnit."
I když Ricciardo absolvuje poslední závod sezóny bez jistoty, s jakým motorem se objeví v roce 2016, on sám tvrdí, že tato záležitost jde mimo něj. Red Bull tento týden oznámil, že bude v F1 pokračovat a deklaroval prodloužení dalších sponzorských smluv. "Trvalo to déle než jsme mysleli a chtěli, ale aspoň máme něco... Řiká se to, takže necítím žádný stres. Jistě je hezké mít jistotu, spadlo z nás velké břímě, že budeme moci startovat. Bylo by také fajn vědět, že budeme konkurenceschopní. To je jedna z těch důležitých věcí."
Jak už jsme uvedli, Red Bull se po intermezzu na Interlagosu vrátí i v Ricciardově případě ke starší specifikaci. Daniel to vidí jako rozumné rozhodnutí, aspoň tým nebude trpět zmatky ohledně relativní výkonnosti vozů s rozdílným agregátem. "Víme, že Dany Kvjat neměl v Brazílii špatný víkend, takže teď na tom budeme stejně. Nebude to - on má to a ten má tohle. Nikdo z nás si nemůže stěžovat ani hledat výmluvu," dodává Ricciardo.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.