Australan bude mít v příštím roce za zády opět francouzskou pohonnou jednotku, i když může být neznačková nebo nést jiné jméno. On sám je přesvědčen, že pouze zásadní změna přístupu může přinést Renaultu nové úspěchy.
Ricciardo se domnívá, že Renault bude muset ještě hodně zabrat. "Je zcela jasné, že mají před sebou dost práce. Skoro všichni nás překonali, tak si nemyslím, že by si toho Renault nevšiml. V Brazílii jsme měli B-specifikaci a ta se neosvědčila. Musí tedy rozhodně hodně věcí změnit."
I když Ricciardo absolvuje poslední závod sezóny bez jistoty, s jakým motorem se objeví v roce 2016, on sám tvrdí, že tato záležitost jde mimo něj. Red Bull tento týden oznámil, že bude v F1 pokračovat a deklaroval prodloužení dalších sponzorských smluv. "Trvalo to déle než jsme mysleli a chtěli, ale aspoň máme něco... Řiká se to, takže necítím žádný stres. Jistě je hezké mít jistotu, spadlo z nás velké břímě, že budeme moci startovat. Bylo by také fajn vědět, že budeme konkurenceschopní. To je jedna z těch důležitých věcí."
Jak už jsme uvedli, Red Bull se po intermezzu na Interlagosu vrátí i v Ricciardově případě ke starší specifikaci. Daniel to vidí jako rozumné rozhodnutí, aspoň tým nebude trpět zmatky ohledně relativní výkonnosti vozů s rozdílným agregátem. "Víme, že Dany Kvjat neměl v Brazílii špatný víkend, takže teď na tom budeme stejně. Nebude to - on má to a ten má tohle. Nikdo z nás si nemůže stěžovat ani hledat výmluvu," dodává Ricciardo.
Lando Norris se naplno soustředí na boj o titul, když výrazně změnil životní styl a veškerou energii věnuje přípravě na závody. Přísný režim, důraz na fyzickou i psychickou kondici a konec večírků jasně ukazují jeho odhodlání stát se šampionem.
Tým Cadillac bude od roku 2029 používat motory General Motors, které získaly oficiální schválení jako dodavatel pro Formuli 1. Americká automobilka tak posílí své postavení v královně motorsportu a spojí vlastní značku i technologii.
Yuki Tsunoda mohl v Saúdské Arábii při správné strategii na tvrdých pneumatikách sahat po bodech. Jeho šance ale zhatily technické problémy po kolizi v prvním kole.
Aston Martin prochází těžkým obdobím, což se odráží na výkonech jeho jezdců. Zatímco Fernando Alonso pravidelně překonává limity vozu, Lance Stroll čelí špatným statistikám, včetně rekordu v počtu vyřazení v Q1, a musí dokázat, že zvládne uspět i v náročných podmínkách.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem navrhl na uvolněné místo po Robertu Reidovi další výraznou osobnost ze světa rallye. Jeho volba potvrzuje snahu přinášet do FIA více dlouholetých zkušeností z motorsportu.
Carlos Sainz se v roce 2025 stal klíčovým jezdcem pro Williams díky svým strategickým a technickým dovednostem. V Džiddě využil DRS k pomoci Alexi Albonovi a po náročném závodě v Bahrajnu zvolil opatrnější přístup, což týmu pomohlo posbírat důležité body.
Řetězec Neat Burger, který kdysi expandoval do Londýna, Milána i New Yorku, ukončil svůj provoz a zavřel všechny zbývající pobočky. Ambiciózní projekt zaměřený na rostlinnou stravu tak po několika letech končí, a to navzdory počátečnímu úspěchu a podpoře známých osobností.
Nepolevující spekulace o budoucnosti a omezení svobody projevu ze strany FIA zřejmě testují trpělivost Maxe Verstappena. Nizozemský šampion tak může postupně ztrácet motivaci zůstávat ve Formuli 1.
Fernando Alonso prožívá nepříjemný začátek sezóny 2025. Po závodě v saúdskoarabské Džiddě, kde skončil na jedenáctém místě – těsně mimo bodovanou desítku – realisticky přiznal, že tým Aston Martin se bude muset smířit s tím, že body letos nebudou samozřejmostí.
Helmut Marko naznačil, že by si přál, aby jeho nástupcem v Red Bullu byl Sebastian Vettel, který podle něj ideálně spojuje zkušenosti, respekt i cit pro práci s mladými talenty. Čtyřnásobný mistr světa by tak mohl sehrát klíčovou roli v náročném období týmu spojeném s velkými změnami ve Formuli 1.
Christian Horner měl podle zákulisních informací jednat s jedním z nejvýraznějších jmen ve světě formule 1 o možné budoucnosti v týmu Red Bull – a to dokonce jako o potenciální náhradě za Maxe Verstappena.
Po třech odjetých Velkých cenách se Liam Lawson podle svých slov i názoru svého francouzského týmového kolegy konečně dostal do tempa v barvách Racing Bulls. Novozélanďan tak potvrzuje, že se po návratu do seriálu F1 rychle adaptoval a je připraven bojovat o lepší výsledky.