Australan bude mít v příštím roce za zády opět francouzskou pohonnou jednotku, i když může být neznačková nebo nést jiné jméno. On sám je přesvědčen, že pouze zásadní změna přístupu může přinést Renaultu nové úspěchy.
Ricciardo se domnívá, že Renault bude muset ještě hodně zabrat. "Je zcela jasné, že mají před sebou dost práce. Skoro všichni nás překonali, tak si nemyslím, že by si toho Renault nevšiml. V Brazílii jsme měli B-specifikaci a ta se neosvědčila. Musí tedy rozhodně hodně věcí změnit."
I když Ricciardo absolvuje poslední závod sezóny bez jistoty, s jakým motorem se objeví v roce 2016, on sám tvrdí, že tato záležitost jde mimo něj. Red Bull tento týden oznámil, že bude v F1 pokračovat a deklaroval prodloužení dalších sponzorských smluv. "Trvalo to déle než jsme mysleli a chtěli, ale aspoň máme něco... Řiká se to, takže necítím žádný stres. Jistě je hezké mít jistotu, spadlo z nás velké břímě, že budeme moci startovat. Bylo by také fajn vědět, že budeme konkurenceschopní. To je jedna z těch důležitých věcí."
Jak už jsme uvedli, Red Bull se po intermezzu na Interlagosu vrátí i v Ricciardově případě ke starší specifikaci. Daniel to vidí jako rozumné rozhodnutí, aspoň tým nebude trpět zmatky ohledně relativní výkonnosti vozů s rozdílným agregátem. "Víme, že Dany Kvjat neměl v Brazílii špatný víkend, takže teď na tom budeme stejně. Nebude to - on má to a ten má tohle. Nikdo z nás si nemůže stěžovat ani hledat výmluvu," dodává Ricciardo.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.