Nejdřív závod ve středu startovního pole zakončený osmým místem, potom diskvalifikace, avizované odvolání, od něhož tým upustil, což podle některých názorů znamená přiznání viny. Massa má na věc ale jiný názor.
Brazilský pilot je skálopevně přesvědčen, že jeho pneumatiky použité v Grand Prix Brazílie byly naprosto legální, přestože oficiální měření FIA tvrdí něco jiného. Tým z Grove měl k dispozici jiná data, která potvrzovala jeho verzi, ale z důvodu vysokých nákladů spojených s odovoláním a s ohledem na časovou náročnost se nakonec rozhodl proti rozhodnutí komisařů neprotestovat. Navíc by případný návrat bodového zisku neřešil nic ani v klasifikaci pilotů, ani v hodnocení Poháru konstruktérů.
"Stoprocentně jsem si jistý, že jsme neudělali nic špatného. Musela být nějaká chyba v měření. Je nemožné, abych měl na pneumatikách o 27 stupňů víc, to bych vůbec neodjel. My jsme žádné problémy s pneumatikami nezaznamenali, takže pokud bylo něco špatně, je nutné to spojovat s měřením FIA nebo s lidmi, kteří ho prováděli," tvrdí Massa.
Rovněž potvrdil, že tým po delší úvaze zavrhl myšlenku odvolání, protože by šlo o zbytečně drahou záležitost. "V našem postavení v šampionátu se nic nemění, takže jsme se rozhodli to nechat být, ale jsme si naprosto jistí, že jsme se nijak neprovinili. V závodě se vůz choval naprosto přirozeně, jako ve všech ostatních Grand Prix," reagoval Massa na otázku, zda při samotném závodě cítil nějaký rozdíl.
Lewis Hamilton vypadl už v Q1 poté, co mu byl smazán čas za překročení traťových limitů. Do Velké ceny Belgie tak odstartuje až ze 16. místa.
Andrea Kimi Antonelli opět vypadl už v Q1 a jeho čekání na průlomový výsledek ve Formuli 1 se prodlužuje. Naděje, které ho provázely do královské disciplíny, zatím zůstávají nenaplněné.
Lando Norris získal pole position na belgické Grand Prix 2025 v Spa, když porazil svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Norris tak zajistil McLarenu nejlepší startovní pozici před nedělním závodem.
Navzdory nové zadní závěsové geometrii skončilo Ferrari ve sprintu belgického GP čtvrté, což podle týmu odpovídá téměř maximálnímu výkonu vozu na Spa. Novinka zatím nepřinesla výrazný posun v tempu, a Ferrari tak musí dál pracovat na zlepšení.
Oscar Piastri strávil během sprintu ve Spa příliš mnoho času za Maxem Verstappenem a je odhodlaný podobnou situaci v nedělním závodě neopakovat. Do Grand Prix vstupuje s jasným cílem postavit se svému rivalovi čelem.
Martin Brundle vyzval Mercedes, aby pevně podpořil nováčka Andreu Kimiho Antonelliho, který čelí rostoucímu tlaku. Podle něj mladý jezdec potřebuje klidné zázemí, aby mohl naplno rozvinout svůj potenciál.
Max Verstappen si připsal další vítězství, když v belgickém sprintu překonal Oscara Piastriho a znovu ukázal svou mistrovskou formu. Rozhodující manévr předvedl hned po startu, poté už Red Bull udával tempo a Piastri se musel spokojit s druhým místem.
Lewis Hamilton se ve Spa roztočil v šikaně Bus Stop po zablokování zadních kol a kvalifikaci tak nedokončil podle představ. Do sobotního sprintu odstartuje až z 18. místa.
Oscar Piastri si ve Spa vyjel pole position pro sobotní sprint a znovu tak podtrhl formu, kterou McLaren předvádí v belgických Ardenách. Mladý Australan zvládl kvalifikaci nejlépe ze všech a do krátkého závodu odstartuje z čela startovního roštu.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na GP Belgie ve Spa, když překonal Maxe Verstappena i týmového parťáka Landa Norrise. McLaren tím hned v úvodu víkendu demonstroval svou formu.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.