Nejdřív závod ve středu startovního pole zakončený osmým místem, potom diskvalifikace, avizované odvolání, od něhož tým upustil, což podle některých názorů znamená přiznání viny. Massa má na věc ale jiný názor.
Brazilský pilot je skálopevně přesvědčen, že jeho pneumatiky použité v Grand Prix Brazílie byly naprosto legální, přestože oficiální měření FIA tvrdí něco jiného. Tým z Grove měl k dispozici jiná data, která potvrzovala jeho verzi, ale z důvodu vysokých nákladů spojených s odovoláním a s ohledem na časovou náročnost se nakonec rozhodl proti rozhodnutí komisařů neprotestovat. Navíc by případný návrat bodového zisku neřešil nic ani v klasifikaci pilotů, ani v hodnocení Poháru konstruktérů.
"Stoprocentně jsem si jistý, že jsme neudělali nic špatného. Musela být nějaká chyba v měření. Je nemožné, abych měl na pneumatikách o 27 stupňů víc, to bych vůbec neodjel. My jsme žádné problémy s pneumatikami nezaznamenali, takže pokud bylo něco špatně, je nutné to spojovat s měřením FIA nebo s lidmi, kteří ho prováděli," tvrdí Massa.
Rovněž potvrdil, že tým po delší úvaze zavrhl myšlenku odvolání, protože by šlo o zbytečně drahou záležitost. "V našem postavení v šampionátu se nic nemění, takže jsme se rozhodli to nechat být, ale jsme si naprosto jistí, že jsme se nijak neprovinili. V závodě se vůz choval naprosto přirozeně, jako ve všech ostatních Grand Prix," reagoval Massa na otázku, zda při samotném závodě cítil nějaký rozdíl.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.