Nejdřív závod ve středu startovního pole zakončený osmým místem, potom diskvalifikace, avizované odvolání, od něhož tým upustil, což podle některých názorů znamená přiznání viny. Massa má na věc ale jiný názor.
Brazilský pilot je skálopevně přesvědčen, že jeho pneumatiky použité v Grand Prix Brazílie byly naprosto legální, přestože oficiální měření FIA tvrdí něco jiného. Tým z Grove měl k dispozici jiná data, která potvrzovala jeho verzi, ale z důvodu vysokých nákladů spojených s odovoláním a s ohledem na časovou náročnost se nakonec rozhodl proti rozhodnutí komisařů neprotestovat. Navíc by případný návrat bodového zisku neřešil nic ani v klasifikaci pilotů, ani v hodnocení Poháru konstruktérů.
"Stoprocentně jsem si jistý, že jsme neudělali nic špatného. Musela být nějaká chyba v měření. Je nemožné, abych měl na pneumatikách o 27 stupňů víc, to bych vůbec neodjel. My jsme žádné problémy s pneumatikami nezaznamenali, takže pokud bylo něco špatně, je nutné to spojovat s měřením FIA nebo s lidmi, kteří ho prováděli," tvrdí Massa.
Rovněž potvrdil, že tým po delší úvaze zavrhl myšlenku odvolání, protože by šlo o zbytečně drahou záležitost. "V našem postavení v šampionátu se nic nemění, takže jsme se rozhodli to nechat být, ale jsme si naprosto jistí, že jsme se nijak neprovinili. V závodě se vůz choval naprosto přirozeně, jako ve všech ostatních Grand Prix," reagoval Massa na otázku, zda při samotném závodě cítil nějaký rozdíl.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.