Už jen málokoho v poslední době překvapí, když se Lotus potýká před závodem s nějakými problémy. Dokonce se začalo spekulovat, zda finanční potíže týmu z Enstone nedosáhly takového rozměru, že stáj poslední závod vynechá.
K tomu by sváděla i středeční nepřítomnost týmu na okruhu Jas Marina v Abú Zabí. Nakonec kamiony Lotusu dorazily do závodního areálu ve čtvrtek ráno a mechanici se dali hned do práce. Příčina tohoto zpoždění nebyla přesně popsána, má se za to, že opět jde o táhnoucí se problémy s nesplacenými účty.
S ohledem na pozdní příjezd Lotus nestihl připravit vozy pro technickou přejímku. Za normálních okolností jsou monoposty, které touto procedurou neprojdou, vyloučeny z celého závodního víkendu. Zástupci týmu proto s ohledem na pozdější příjezd na Jas Marina požádali pořadatele, aby jim byla povolena výjimka. Byla jim ze strany pořadatelů udělena, takže Lotusy v Grand Prix Abú Zabí uvidíme.
Romain Grosjean situaci později komentoval: "Už jsme to v minulosti zažili. Vždy jsme se dokázali dostat na trať včas. Když bude všechno připraveno na druhý trénink, budu šťastný," narážel Francouz na skutečnost, že jej v prvním tréninku opět nahradí už jistý pilot pro příští rok Jolyon Palmer. "Je to jen těžší pro naše mechaniky, kteří si takové vypětí nezaslouží. Ale udělají maximum, abychom si z této trati odvezli nějaké body," doufá Grosjean.
Lotus vstoupil do závěrečné fáze jednání s francouzskou automobilkou Renault; případné spojení je deklarováno již několik měsíců, ale závěrečné rozhodnutí se stále odkládá.
"Co se týče jednání s Renaultem, myslím, že jsme už hodně blízko," řekl minulý týden stanici Sky současný majitel Lotusu Gerard Lopez. "Chápu, že Renault ještě potřebuje zařídit nějaké věci s F1 a FOM, ale pokud jde o nás, jsme připraveni dohodu uzavřít."
Renault prohlásil, že oznámí své budoucí plány spojené s Formulí 1 co nejdříve, obecně se předpokládá, že by to mohlo být v rámci posledního závodu sezóny 2015.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.