Už když se objevily první zprávy o nehodě trojnásobného mistra světa v Monacu, dalo se předpokládat, že si na ní média řádně smlsnou. Na druhou stranu je Lewis Hamilton osobnost, která určuje společenský tón, proto je nemožné tuto událost jen tak přejít.
Ostatně to kdysi řekl už nesmrtelný François Cevert - když vyválí úředníček z pařížského předměstí svůj vůz a zcela ho zdemoluje, nezpůsobí to zdaleka takový poprask, jako když on špatně zaparkuje. Navíc ne každý si otluče vozidlo v hodnotě kolem 1,6 milionu liber.
Hamilton nyní přiznává, že jeho nehoda byla důsledkem únavy, protože se v noci po monackých ulicích pohyboval po hodně "výživné party". Důsledkem této kombinace byla bouračka, hlášená v 3.30 v úterý ráno. "Byl to důsledek velké oslavy a skutečnosti, že jsem za posledních deset dní příliš neodpočíval ani jsem toho moc nenaspal. Byl jsem unavený, ale pokoušel jsem se to překonat," připouští Lewis.
Pochopitelně si Brit uvědomuje, že se kvůli tomuto incidentu stane sledovanějším, snad ještě více než když s předstihem získal třetí titul mistra světa. Pokud ale Lewis uváděl, že měl pouze "lehký kontakt se stojícím vozidlem", další informace jsou podstatně odlišné, neboť šlo o tři stojící vozy. Pak to asi byl jen těžko lehký kontakt. Potvrzuje to dokonce britský deník Telegraph s odvoláním na monacký Palais de Justice. Zároveň se potvrdilo, že příčinou nehody nebyl alkohol.
"Panu Hamiltonovi sklouzla noha z brzdy a spojkového pedálu, takže jeho vůz narazil do tří zaparkovaných aut. Řidič absolvoval zkoušku na přítomnost alkoholu v krvi, s negativním výsledkem," uvádí se ve zprávě. Dále bylo potvrzeno, že Hamilton jel ve voze Pagani Zonda V12, jehož motor dokáže vyvinout 760 koňských sil a rychlost 350 km/h. Škoda na voze v hodnotě 1,6 milionu liber nebyla údajně vyčíslena.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.