Oba piloti Red Bullu mají nadále platné smlouvy i pro rok 2016, Daniel Ricciardo dokonce ještě déle, ale co jim to bude platné, když se rakouská stáj v příštím roce na závodních tratích neobjeví?
Christian Horner uvádí, že na řešení krize zbývá už jen pár dní, aby se stihly práce na novém voze, Dietrich Mateschitz prodloužil svou "smrtící lhůtu" o dva až tři týdny. Piloti zatím zdánlivě zachovávají klid, ale asi jim ohledně výhledu do budoucnosti není lehko.
Do hry tak vstupují osobnosti jiných kategorií a lákají jezdce, jejichž pobyt na závodních tratích v příštím roce je stále nejistý, pod svá křídla. Hvězda závodu NASCAR Dale Earnhardt jr. oslovil Daniela Ricciarda, stejně jako špičkového pilota MotoGP Nicky Haydena, zda by příští rok neusedli do jeho vozů Xfinity, které by pro ně byly vždy připravené. Ricciardo na to reagoval na svém twitterovém účtě: "OK, co nejdříve prověřím svůj kalendář na rok 2016."
Šestadvacetiletý Australan se svěřil korespondentovi periodika Auto Action Danu Knutsonovi: "Asi by se mi to hodně zamlouvalo, uvidíme, co se stane. Budu se co nejdřív snažit vyřešit záležitost s Red Bullem, pak uvidíme, co bude dál." Pokud by si chtěl Ricciardo v NASCAR sérii zazávodit i v případě úspěšného konce kauzy Red Bull, musel by počkat do příštího léta - závod na někdejší trati F1 ve Watkins Glen jako první nekoliduje s nějakou Grand Prix.
"To by nebylo špatné, absolvovat party v Glenu," přemýšlí Ricciardo, který by se na trati mohl setkat i s Romainem Grosjeanem, jehož nový zaměstnavatel je spolumajitelem týmu Stewart-Haas. Možná se tak oba piloti na trati utkají v přímém souboji, protože i Francouz projevil o možnost startu zájem.
Ve stínu těchto zpráv zaniká sdělení nizozemského deníku Algemeen Dagblad. Max Verstappen je dalším z celé řady pilotů, kteří opouštějí své nynější bydliště (v Maxově případě v Belgii) a směřují do daňového ráje v Monacu. "Pilot stáje Toro Rosso už čeká jenom na povolení k pobytu. Je pravděpodobné, že ho do konce tohoto kalendářního roku dostane."
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.