Spojení Red Bull - Honda se přetřásá jako jedna z možností, jak udržet rakouský tým ve startovním poli i příští sezónu. Jenže tato eventualita se vůbec nelíbí McLarenu, který má s japonským dodavatelem motorů výhradní smlouvu na dodávku pohonných jednotek.
Do konce sezóny 2015 chybí tři závody, nebo též čtyři týdny, a Red Bull stále pluje vodami nejistoty. Minulý týden Bernie Ecclestone připustil, že ředitel společnosti McLaren Group Ron Dennis uplatnil ohledně spojení Red Bullu a Hondy právo veta, Eric Boullier nyní prohlásil, že McLaren není ani charitativní nadace.
Zatímco Dennis tvrdě odmítá možnost rozdělení sil Hondy mezi dva týmy, šéf japonské firmy Jasuhisa Araj v pátek prohlásil, že situace je otevřená. Na to reaguje Boullier: "Jako partneři zmíněné firmy opakuji, musíme se dohodnout na strategii. To není jen otázka, zda Ron řekl »Ne« a pan Araj »Ano«. To není předmětem debaty.
Jisté je, že problém Red Bullu nezpůsobil nikdo jiný než Red Bull sám. A my nejsme žádná charita, abychom spěchali na pomoc. Takhle se žádná debata nebude odvíjet, pozice McLaren-Honda musí být jasná."
Jasuhisa Araj k celé záležitosti dodává: "V této chvíli nemůžeme o žádných detailech informovat. Byli jsme týmem Red Bull osloveni, jednání probíhají, ale o ničem nebylo rozhodnuto. Po celou letošní sezónu říkám, že jsme průběžným jednáním otevření, ale to je prozatím vše."
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.