Ohledně uzavřených kokpitů osmadvacetiletý pilot Force India ustoupil, ale v otázce třetích monopostů jednotlivých stájí jako případnou náhradu za týmy Red Bull a Toro Rosso není Nico podobným řešením nijak nadšen.
Především je Hülkenberg zastáncem setrvání obou týmů podporovaných nápojovým gigantem ve formuli 1. Z toho důvodu také nijak nevítá případné nasazení třetích monopostů, což avizoval Bernie Ecclestone v případě Mercedesu, Ferrari a McLarenu.
Pokud by k takové situaci došlo, musely by zmíněné týmy urychleně řešit personální otázku, na kterou nemusí být dostatek času. Existují záložní piloti, ale stáje by určitě měly zájem na "zvučnějších" jménech - a Hülkenberg by byl jedním z nejžhavějších kandidátů. O jeho angažmá by mohl uvažovat například tým Ferrari, protože s ním už byl Hülkenberg v minulosti spojován.
Méně slavnější Nico ovšem prohlásil, že jeho manažer nemá žádné náznaky zájmu o jeho osobu. "Nic jsem o tom neslyšel. Pokud jde o formuli 1, tak bych rozhodně zastával variantu, aby týmy Red Bull a Toro Rosso nadále závodily. Ale chápu, že tohle je záležitost vysoké politiky, takže netuším, jak to vlastně dopadne."
Hülkenberg byl rovněž zpovídán německým bulvárním deníkem Sonntag-Express, za tuší, že byl německým autoklubem ADAC navržen jako sportovec roku v oblasti motorsportu. Tím by zdolal mnohem slavnější krajany Nico Rosberga a Sebastiana Vettela. "Je to fajn a velice příjemný pocit, když odborníci oceňují mé výkony a úspěšné výsledky v F1 a Le Mans," komentoval okolnost Hülkenberg.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.