Ohledně uzavřených kokpitů osmadvacetiletý pilot Force India ustoupil, ale v otázce třetích monopostů jednotlivých stájí jako případnou náhradu za týmy Red Bull a Toro Rosso není Nico podobným řešením nijak nadšen.
Především je Hülkenberg zastáncem setrvání obou týmů podporovaných nápojovým gigantem ve formuli 1. Z toho důvodu také nijak nevítá případné nasazení třetích monopostů, což avizoval Bernie Ecclestone v případě Mercedesu, Ferrari a McLarenu.
Pokud by k takové situaci došlo, musely by zmíněné týmy urychleně řešit personální otázku, na kterou nemusí být dostatek času. Existují záložní piloti, ale stáje by určitě měly zájem na "zvučnějších" jménech - a Hülkenberg by byl jedním z nejžhavějších kandidátů. O jeho angažmá by mohl uvažovat například tým Ferrari, protože s ním už byl Hülkenberg v minulosti spojován.
Méně slavnější Nico ovšem prohlásil, že jeho manažer nemá žádné náznaky zájmu o jeho osobu. "Nic jsem o tom neslyšel. Pokud jde o formuli 1, tak bych rozhodně zastával variantu, aby týmy Red Bull a Toro Rosso nadále závodily. Ale chápu, že tohle je záležitost vysoké politiky, takže netuším, jak to vlastně dopadne."
Hülkenberg byl rovněž zpovídán německým bulvárním deníkem Sonntag-Express, za tuší, že byl německým autoklubem ADAC navržen jako sportovec roku v oblasti motorsportu. Tím by zdolal mnohem slavnější krajany Nico Rosberga a Sebastiana Vettela. "Je to fajn a velice příjemný pocit, když odborníci oceňují mé výkony a úspěšné výsledky v F1 a Le Mans," komentoval okolnost Hülkenberg.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.