První fáze závodu se pro něj vyvíjela skvěle, dokonce se na sedm kol prosadil do vedení a zdálo se, že se blýská na hodně dobré časy. Jenže pak Australan padal startovním polem stále níže a jediný bod po třetím místě na roštu pro něj byl velkým zklamáním.
Pro Daniela se závod začal lámat ve chvíli, kdy se ho pokusil ve 36. kole zdolat Nico Hülkenberg. Oba se dostali mimo trať a zatímco Němec s vylomeným pravým předním kolem odstavil svůj vůz (a způsobil další fázi virtuálního safety caru), Ricciardo pokračoval v závodě dál, aby si odbyl další kolizi s Carlosem Sainzem jr.
"Ani v jednom případě nemám pocit, že bych v těch kolizích měl nějakou vinu. Nechci být nějak konkrétní, ale někteří z mladíků jsou příliš namotivovaní. Zejména když jde o brždění. Ve chvíli, kdy stojí na brzdě, jsou mimo kontrolu a nejde vůbec nic dělat. Myslím, že by příště měli být poněkud inteligentnější," kritizuje své soupeře Ricciardo.
Závod v Austinu však Ricciardo bere z jistého úhlu i jako dobrý počin. "Mám z něj dobrý pocit, bylo to zase jako za starých časů. Souboj čtyř vozů na začátku, to bylo něco. Když vidíte, že vám Mercedesy neujíždějí, je to úžasné. Na konci stintu na přechodných pneumatikách jsem byl rozhodně silnější a když jsem se ocitl v čele, myslel jsem, že to můžeme zvládnout. Jenže trať vyschla a bylo po všem. Na suchých pneumatikách jsme se snažili, zvláště po restartu, ale jakmile se dostaneme do středu pole, tak nás nějak pohltí a eliminuje," dodává Ricciardo.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.
Lewis Hamilton se letos sžívá s novým prostředím ve Ferrari po dvanácti letech u Mercedesu. Už teď ale vzhlíží k roku 2026 s jasným požadavkem.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Toto Wolff představil tříletý vývojový plán pro Kimiho Antonelliho, čímž potvrdil, že Mercedes s mladým Italem počítá dlouhodobě. Podle Wolffa je klíčové, aby Antonelli dostal čas na zrání a přípravu, než vstoupí do světa Formule 1.
Šéf Ferrari Fred Vasseur uvedl, že tým pravděpodobně přiveze na Velkou cenu Rakouska novinky pro monopost SF-25. Úpravy by měly pomoci zvýšit konkurenceschopnost na Red Bull Ringu.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.