První fáze závodu se pro něj vyvíjela skvěle, dokonce se na sedm kol prosadil do vedení a zdálo se, že se blýská na hodně dobré časy. Jenže pak Australan padal startovním polem stále níže a jediný bod po třetím místě na roštu pro něj byl velkým zklamáním.
Pro Daniela se závod začal lámat ve chvíli, kdy se ho pokusil ve 36. kole zdolat Nico Hülkenberg. Oba se dostali mimo trať a zatímco Němec s vylomeným pravým předním kolem odstavil svůj vůz (a způsobil další fázi virtuálního safety caru), Ricciardo pokračoval v závodě dál, aby si odbyl další kolizi s Carlosem Sainzem jr.
"Ani v jednom případě nemám pocit, že bych v těch kolizích měl nějakou vinu. Nechci být nějak konkrétní, ale někteří z mladíků jsou příliš namotivovaní. Zejména když jde o brždění. Ve chvíli, kdy stojí na brzdě, jsou mimo kontrolu a nejde vůbec nic dělat. Myslím, že by příště měli být poněkud inteligentnější," kritizuje své soupeře Ricciardo.
Závod v Austinu však Ricciardo bere z jistého úhlu i jako dobrý počin. "Mám z něj dobrý pocit, bylo to zase jako za starých časů. Souboj čtyř vozů na začátku, to bylo něco. Když vidíte, že vám Mercedesy neujíždějí, je to úžasné. Na konci stintu na přechodných pneumatikách jsem byl rozhodně silnější a když jsem se ocitl v čele, myslel jsem, že to můžeme zvládnout. Jenže trať vyschla a bylo po všem. Na suchých pneumatikách jsme se snažili, zvláště po restartu, ale jakmile se dostaneme do středu pole, tak nás nějak pohltí a eliminuje," dodává Ricciardo.
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.