Mladší bratr mistra světa 1976 David Hunt zemřel ve věku 55 let. Sám byl příležitostným závodníkem a ve světě F1 se zviditelnil snahou zachránit tým Lotus. Podle zpráv britských médií zemřel v noci z neděle na pondělí.
David Hunt (20. 5. 1960) se finančně vzmohl na začátku 90. let, kdy rozjel ve velkém prodej vodních filtrů Amway, současně provozoval i marketingovou společnost. Jeho jméno se objevilo poprvé ve formuli 1 zhruba rok po smrti slavnějšího sourozence (Jamesovi se staly osudnými problémy se srdcem). Tehdy se David pokoušel zachránit kolabující tým Lotus, který se v roce 1994 dostal do kritické situace. Hunt tehdy vyrovnal největší dluhy (mluvilo se o 10 milionech liber) a alespoň pro závěr sezóny 1994 udržel Lotus ve startovním poli, byť se u něj museli vystřídat piloti. Hunt se tak stal vlastníkem slavné britské značky.
Další Huntovy pokusy vzkřísit Lotus byly beznadějné - v roce 1995 ještě participoval s neúspěšným týmem Pacific, ale piloti Jean-Denis Deletraz, Andrea Montermini či Giovanni Lavaggi spolehlivě okupovali chvost startovního roštu. Hunt se pak ještě pokoušel na přelomu let 2000 a 2001 získat od Alaina Prosta jeho tým, aby opět vrátil Lotus do startovního pole, ale jeho záměr nevyšel. Složitý soudní spor a bitva o značku Lotus s malajskou vládou a Tony Fernandesem, to je už hudba nedaleké minulosti, která však Davida Hunta notně rozladila.
Mnohem méně se ví o Davidově závodní kariéře, která začala krátce poté, co James Hunt nadobro opustil formuli 1. Mladší Hunt začal závodit v roce 1980, o tři roky později to zkoušel v britské sérii F3, ale jedinými zaznamenáníhodnými výsledky byla dvě šestá místa. Poté pod hlavičkami týmů David Price Racing a Eddie Jordan Racing zkoušel štěstí v Macau (1983, 1984, 1986). Další Davidovy snahy se váží s F3000, ovšem v týmu Rogera Cowmana nedokázal svou Lolu T88/50 zpočátku vůbec kvalifikovat. Nejlepšího umístění dosáhl v Brands Hatch, jeho sedmé místo ale zastínila vážná nehoda jeho krajana Johnnyho Herberta, který při ní utrpěl zranění, dlouho ovlivňující jeho kariéru.
David Hunt se s kariérou závodního pilota rozloučil v Dijonu, posledním závodě sezóny (nedokončil jej) a rozhodl se věnovat podnikatelským aktivitám, které mu po necelých pěti letech umožnily vstoupit do F1 a zahájit téměř dlouholetou snahu opět do ní přivést Lotus.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.