Mladší bratr mistra světa 1976 David Hunt zemřel ve věku 55 let. Sám byl příležitostným závodníkem a ve světě F1 se zviditelnil snahou zachránit tým Lotus. Podle zpráv britských médií zemřel v noci z neděle na pondělí.
David Hunt (20. 5. 1960) se finančně vzmohl na začátku 90. let, kdy rozjel ve velkém prodej vodních filtrů Amway, současně provozoval i marketingovou společnost. Jeho jméno se objevilo poprvé ve formuli 1 zhruba rok po smrti slavnějšího sourozence (Jamesovi se staly osudnými problémy se srdcem). Tehdy se David pokoušel zachránit kolabující tým Lotus, který se v roce 1994 dostal do kritické situace. Hunt tehdy vyrovnal největší dluhy (mluvilo se o 10 milionech liber) a alespoň pro závěr sezóny 1994 udržel Lotus ve startovním poli, byť se u něj museli vystřídat piloti. Hunt se tak stal vlastníkem slavné britské značky.
Další Huntovy pokusy vzkřísit Lotus byly beznadějné - v roce 1995 ještě participoval s neúspěšným týmem Pacific, ale piloti Jean-Denis Deletraz, Andrea Montermini či Giovanni Lavaggi spolehlivě okupovali chvost startovního roštu. Hunt se pak ještě pokoušel na přelomu let 2000 a 2001 získat od Alaina Prosta jeho tým, aby opět vrátil Lotus do startovního pole, ale jeho záměr nevyšel. Složitý soudní spor a bitva o značku Lotus s malajskou vládou a Tony Fernandesem, to je už hudba nedaleké minulosti, která však Davida Hunta notně rozladila.
Mnohem méně se ví o Davidově závodní kariéře, která začala krátce poté, co James Hunt nadobro opustil formuli 1. Mladší Hunt začal závodit v roce 1980, o tři roky později to zkoušel v britské sérii F3, ale jedinými zaznamenáníhodnými výsledky byla dvě šestá místa. Poté pod hlavičkami týmů David Price Racing a Eddie Jordan Racing zkoušel štěstí v Macau (1983, 1984, 1986). Další Davidovy snahy se váží s F3000, ovšem v týmu Rogera Cowmana nedokázal svou Lolu T88/50 zpočátku vůbec kvalifikovat. Nejlepšího umístění dosáhl v Brands Hatch, jeho sedmé místo ale zastínila vážná nehoda jeho krajana Johnnyho Herberta, který při ní utrpěl zranění, dlouho ovlivňující jeho kariéru.
David Hunt se s kariérou závodního pilota rozloučil v Dijonu, posledním závodě sezóny (nedokončil jej) a rozhodl se věnovat podnikatelským aktivitám, které mu po necelých pěti letech umožnily vstoupit do F1 a zahájit téměř dlouholetou snahu opět do ní přivést Lotus.
Velká cena Španělska 2025 skončila pro Maxe Verstappena zklamáním, když po incidentu s Russellem a penalizaci skončil až desátý. Po závodě odletěl soukromým tryskáčem na letiště v Praze.
Přestože McLaren slavil vítězství, průběh závodu rozhodně nebyl bezstarostný. Napětí v garáži výrazně stouplo ve chvíli, kdy začala být zřejmá Verstappenova strategie tří zastávek. V táboře papájových se v tu chvíli rozhodně nedýchalo klidně.
Mistr světa Max Verstappen se během Velké ceny Španělska dostal do sporu kvůli kolizi s Georgem Russellem, kterou nejprve bagatelizoval. Později však na sociálních sítích přiznal, že „to se nemělo stát“, což ukazuje jeho schopnost uznat chybu.
Nico Hülkenberg ze šestnáctého místa v závodě vylepšil pozici až na pátou a předjel i Lewisa Hamiltona, což podpořilo skvělé tempo Sauberu a výhoda čerstvých pneumatik po restartu. Vyzdvihl také zásluhu nedávných vylepšení vozu.
Kontakt mezi Leclercem a Verstappenem ve Velké ceně Španělska zůstal bez trestu, sportovní komisaři se rozhodli nezasahovat. Pilot Ferrari si tak udržel třetí místo.
Nico Rosberg po Velké ceně Španělska prohlásil, že Max Verstappen si za svůj manévr zasloužil černou vlajku a okamžité vyloučení ze závodu. Jeho ostrá slova vyvolala rozruch v paddocku i mezi fanoušky a znovu otevřela debatu o hranicích férového závodění.
Velká cena Španělska 2025 skončila pro Maxe Verstappena zklamáním, když po incidentu s Russellem a penalizaci skončil až desátý. Po závodě odletěl soukromým tryskáčem na letiště v Praze.
Max Verstappen čelí hrozbě zákazu startu ve formuli 1. Po kontroverzní kolizi s Georgem Russellem ve Velké ceně Španělska dostal tříbodový trest a deset sekund penalizace. Celkem už má jedenáct trestných bodů – a k automatickému zastavení mu chybí jediný.
Lewis Hamilton v Barceloně bojoval s obtížemi a dojel původně sedmý, ale díky penalizaci Verstappena se posunul na šesté místo. Trať v Katalánsku mu ale příliš nevyhovovala a bude muset najít způsob, jak zlepšit svůj výkon do příštích závodů.
Max Verstappen obdržel od FIA tři trestné body za kolizi s Georgem Russellem ve Velké ceně Španělska. Spolu s dřívější desetisekundovou penalizací tak incident zasáhl nejen jeho výsledek v závodě, ale i bilanci v superlicenci. S celkovým počtem 11 bodů je úřadující mistr světa jediný bod od automatického zákazu startu v závodě.
Tři kola před cílem Velké ceny Španělska došlo k incidentu mezi Maxem Verstappenem a Georgem Russellem, při kterém Verstappen narazil do Russella. Za tuto kolizi obdržel Verstappen desetisekundovou penalizaci, která ho posunula z páté na desátou pozici a obdržel tři trestné body.
Aston Martin přišel o Lance Strolla ve Velké ceně Španělska kvůli zhoršujícím se bolestem pravé ruky a zápěstí, které ho nakonec donutily závod vynechat. Přesto se však objevily náznaky, že skutečný důvod jeho absence může být komplikovanější, než jak tým oficiálně uvádí.