Boss F1 se domnívá, že navzdory stížnosti, které proti němu vznesly týmy Sauber a Force India, nemusí mít strach z následného šetření celé situace. Prohlásil to v rámci Grand Prix Ruska s přesvědčením, že neučinil nic, co by odporovalo nařízením EU.
Sauber a Force India po několikaměsíční přípravě podaly stížnost na společnost CVC Capital Partners a potažmo i Bernie Ecclestonea. Záměrem byla žádost prověřit řídící strukturu formule 1 v oblasti přerozdělování financí a zjistit, zda nedošlo k porušení hospodářské soutěže.
Ecclestone si je ale jist svou věcí a vůbec nepřipouští eventualitu, že by na základě soudního rozhodnutí musel přepracovat smlouvy s týmy, pokud by byly označeny za nelegální. Na přímou otázku v paddocku ruské Grand Prix odpověděl: "Nemám absolutně žádné obavy, jsem přesvědčen, že se nejedná o kartel. Ohledně smluv se teprve uvidí. Co vlastně Evropská Unie zamýšlí? Týmy mají smlouvy, nebo ne? Nemyslím, že by někdo tento kontrakt odvolal."
Moniša Kaltenbornová si ale myslí, že hlavní neštěstí tkví v tom, že pozornost dění je zaměřena nikoli na konkurenceschopnost týmů, ale na Ecclestoneovy aktivity. "Stěžujeme si na držitele komerčních práv, nikoli na týmy. Jsme jednou ze dvou stájí, které tuto formální stížnost předložily Evropské komisi pro porušení evropských práv hospodářské soutěže, protože dle našeho názoru pravidla privilegují určité týmy a to poškozuje náš sport jako takový."
Šéfka Sauberu opakovaně tvrdí, že nespravedlivé rozdělování finančních prostředků nejenže ovlivňuje negativně sport, ale může vést i k dalším potížím v existenci malých týmů v F1, které by ji mohly jako takovou ještě více oslabit.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.