Zpočátku to byla slovní přestřelka, obviňování a téměř válečný stav. Hlavy nyní vychladly a začíná se racionálně uvažovat. Obě strany podle nových prohlášení hodlají společně přijít na kloub důvodu, proč Vettelova potkal ve 42. kole Grand Prix Belgie defekt pravé zadní pneu.
Ferrari i Pirelli hodlají vést rozhovory, které jim umožní dojít k jasnému závěru. Pokračuje vyšetřování, proč vůbec k defektu na voze Ferrari došlo. Pirelli zastává názor, že závada je důsledkem opotřebované pneumatiky, na níž německý pilot absolvoval 28 kol, ovšem objevují se pochybnosti, zda právě tato skutečnost je klíčovým faktorem.
Vettel totiž dosahoval časů, které nikterak nenaznačovaly, že by došlo k zásadnímu výkonnostnímu poklesu daného pláště, stejně tak v záznamech dat u Ferrari nebylo prokázáno žádné kolísání teploty nebo tlaku v pneumatikách, proto neexistoval žádný náznak defektu. Navíc počáteční analýza zbylých tří pneumatik na Sebastianově voze neprokázala ani v jednom případě nadměrné opotřebení.
Objevují se i názory, že pokud by došlo k defektu v důvodu kritického ojetí pneumatiky, postihl by logicky nejvíce namáhanou straně vozu, což by v tomto případě byla přední levá pneumatika.
Šéf Pirelli Paul Hembery připustil, že s Ferrari bude italská firma intenzivě diskutovat, jakmile se objeví nové okolnosti. "Týmy činí rozhodnutí na základě dostupných dat, v tomto případě cítíme určitý nesoulad. Jenže to nejde jen tak konstatovat, naše spolupráce s Ferrari byla vždy dobrá, takže bude třeba si sednout ke společnému stolu a dojít k uspokojivému výsledku."
Maurizio Arrivabene se snažil "válce slov" vyhnout, třebaže si nemyslí, že by volbou strategie příliš riskovali. Má zájem na odhalení pravdy, i když je přesvědčen, že příčina Vettelova defektu je zřejmá: "Všechno chceme nejdřív s techniky zkontrolovat, hodláme hrát fair, protože na otevřeném nepřátelství s Pirelli nemáme zájem. Co se stalo, stalo se. Pokud na nás ale chce někdo útočit, budeme připraveni reagovat."
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.