Brazilský pilot odjížděl do Spa-Francorchamps s vyhlídkou na bodované umístění, ale po závodě stráveném spíš ve středu druhé desítky nakonec skončil na jedenáctém místě, a to jen díky Vettelovu defektu v předposledním kole.
Jako jednu z největších příčin neuspokojivého výsledku vidí Felipe Nasr problémy s brzdami, které už ho postihly několikrát během této sezóny. Zmínil se o tom už v prohlášení po závodě, ale pro korespondenta Livia Oricchia (Globo) popsal své zklamání mnohem šířeji.
"V podstatě jsem jel jen na třech kolech, protože vyvážení brzd bylo kompletně špatné. Stejné potíže jsem měl v Kanadě a Rakousku," rozčiloval se Nasr. Připomněl, že kvůli finančním potížím se tým pokoušel řešit situaci střídavým používáním výrobků firem Brembo a Carbon Industries, což ke kvalitě rozhodně nepřispělo.
Nasr si myslí, že s "trochou do mlýna" přispěla i méně kvalitní práce techniků v Hinwillu, kde tým sídlí: "Podepíšu se pod vše, co jsem řekl. Je nepřípustné, aby se v pěti závodů třikrát opakoval stejný problém!"
Technický šéf Sauberu Gianpaolo Dall'ara však tvrdí, že za problémem, který měl Brazilec v závodě, může nejspíš skrytá vada materiálu: "Felipe měl stejnou sadu disků ve volném tréninku i kvalifikaci, a na nic si nestěžoval, neměl žádné problémy. My si prostě nemůžeme dovolit koupit padesát sad disků jako některé týmy, a poté vyzkoušet, která z nich je nejlepší."
V Nasrově rozhořčení Dall'Ara také vidí souvislost s výkonem Marcuse Ericssona: "Když pilot vidí, že jeho týmový kolega nemá podobné problémy a je v pořadí před ním, pochopitelně má nepříjemný pocit."
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.