Brazilský pilot odjížděl do Spa-Francorchamps s vyhlídkou na bodované umístění, ale po závodě stráveném spíš ve středu druhé desítky nakonec skončil na jedenáctém místě, a to jen díky Vettelovu defektu v předposledním kole.
Jako jednu z největších příčin neuspokojivého výsledku vidí Felipe Nasr problémy s brzdami, které už ho postihly několikrát během této sezóny. Zmínil se o tom už v prohlášení po závodě, ale pro korespondenta Livia Oricchia (Globo) popsal své zklamání mnohem šířeji.
"V podstatě jsem jel jen na třech kolech, protože vyvážení brzd bylo kompletně špatné. Stejné potíže jsem měl v Kanadě a Rakousku," rozčiloval se Nasr. Připomněl, že kvůli finančním potížím se tým pokoušel řešit situaci střídavým používáním výrobků firem Brembo a Carbon Industries, což ke kvalitě rozhodně nepřispělo.
Nasr si myslí, že s "trochou do mlýna" přispěla i méně kvalitní práce techniků v Hinwillu, kde tým sídlí: "Podepíšu se pod vše, co jsem řekl. Je nepřípustné, aby se v pěti závodů třikrát opakoval stejný problém!"
Technický šéf Sauberu Gianpaolo Dall'ara však tvrdí, že za problémem, který měl Brazilec v závodě, může nejspíš skrytá vada materiálu: "Felipe měl stejnou sadu disků ve volném tréninku i kvalifikaci, a na nic si nestěžoval, neměl žádné problémy. My si prostě nemůžeme dovolit koupit padesát sad disků jako některé týmy, a poté vyzkoušet, která z nich je nejlepší."
V Nasrově rozhořčení Dall'Ara také vidí souvislost s výkonem Marcuse Ericssona: "Když pilot vidí, že jeho týmový kolega nemá podobné problémy a je v pořadí před ním, pochopitelně má nepříjemný pocit."
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.