Brazilský pilot odjížděl do Spa-Francorchamps s vyhlídkou na bodované umístění, ale po závodě stráveném spíš ve středu druhé desítky nakonec skončil na jedenáctém místě, a to jen díky Vettelovu defektu v předposledním kole.
Jako jednu z největších příčin neuspokojivého výsledku vidí Felipe Nasr problémy s brzdami, které už ho postihly několikrát během této sezóny. Zmínil se o tom už v prohlášení po závodě, ale pro korespondenta Livia Oricchia (Globo) popsal své zklamání mnohem šířeji.
"V podstatě jsem jel jen na třech kolech, protože vyvážení brzd bylo kompletně špatné. Stejné potíže jsem měl v Kanadě a Rakousku," rozčiloval se Nasr. Připomněl, že kvůli finančním potížím se tým pokoušel řešit situaci střídavým používáním výrobků firem Brembo a Carbon Industries, což ke kvalitě rozhodně nepřispělo.
Nasr si myslí, že s "trochou do mlýna" přispěla i méně kvalitní práce techniků v Hinwillu, kde tým sídlí: "Podepíšu se pod vše, co jsem řekl. Je nepřípustné, aby se v pěti závodů třikrát opakoval stejný problém!"
Technický šéf Sauberu Gianpaolo Dall'ara však tvrdí, že za problémem, který měl Brazilec v závodě, může nejspíš skrytá vada materiálu: "Felipe měl stejnou sadu disků ve volném tréninku i kvalifikaci, a na nic si nestěžoval, neměl žádné problémy. My si prostě nemůžeme dovolit koupit padesát sad disků jako některé týmy, a poté vyzkoušet, která z nich je nejlepší."
V Nasrově rozhořčení Dall'Ara také vidí souvislost s výkonem Marcuse Ericssona: "Když pilot vidí, že jeho týmový kolega nemá podobné problémy a je v pořadí před ním, pochopitelně má nepříjemný pocit."
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.