Známe případy, kdy se výrobce pneumatik ocitl v nepříjemném postavení, zvláště když docházelo k častým defektům pneumatik takříkajíc "bez zjevných příčin". Stačí vzpomenout na Grand Prix Velké Británie 2013. Nyní se však Pirelli brání, že vina rozhodně není na jejich straně.
Zástupci italské firmy v reakci na Vettelovy zlostné výroky deklarují, že už se dříve pokoušeli týmům zabránit, aby se pokoušeli absolvovat neúměrně dlouhé stinty.
Vettel první snahy o vysvětlení nejen jeho ale i Rosbergova defektu označil za kecy ze strany Pirelli. "Jejich obhajobou bylo tvrzení, že Nico v pátek nevyletěl z trati, já jsem v neděli nevyletěl z trati, takže se vlastně nic zásadního nestalo. Přitom to bylo opravdu velmi nebezpečné," řekl mimo jiné Vettel. Podle jeho názoru nešlo o překročení kritického bodu životnosti středně tvrdé pneumatiky (jednalo se o něco málo přes 200 kilometrů).
Italové však poukazují na to, že na podobný problém poukazovali už před dvěma lety. "V listopadu 2013 jsme žádali, aby byla stanovena pravidla, která určují maximální povolný počet kol absolvovaný na jedné sadě pneumatik, mezi nimi i parametry ohledně správného použití plášťů," uvedli zástupci Pirelli v neděli večer. "Tento požadavek nebyl přijat.
V návrhu jsme zaručovali bezpečný provoz pneumatik prime v délce 50% závodu, u plášťů option to bylo 30%. Pokud bychom aplikovali tyto hodnoty na současný závod ve Spa, deklarovali bychom bezpečný provoz středně tvrdých pneumatik na 22 kol," vysvětlili zástupci Pirelli.
Vyskytly se okamžitě názory, že výrobce tím chce pouze snížit svou odpovědnost za případné defekty, protože s ohledem na různé jezdecké styly, měnící se povahu trati i případné povětrnostní podmínky nelze přesně určit, kdy už se pilot ocitá v pásmu nebezpečí poškození pneumatik.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.
Max Verstappen po závodě ocenil tým Red Bull za „neuvěřitelný výsledek“ po startu z pitlane. Dokázal se rychle prosadit vpřed a vyzdvihl práci týmu, která pomohla proměnit náročný začátek v silný výkon.
Lewis Hamilton popsal svůj první rok u Ferrari jako a přiznal, že poslední víkend pro něj nebyl snadný. Sedminásobný mistr světa tak dál čeká na moment, kdy se jeho přestup k italské stáji začne skutečně vyplácet.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.