Známe případy, kdy se výrobce pneumatik ocitl v nepříjemném postavení, zvláště když docházelo k častým defektům pneumatik takříkajíc "bez zjevných příčin". Stačí vzpomenout na Grand Prix Velké Británie 2013. Nyní se však Pirelli brání, že vina rozhodně není na jejich straně.
Zástupci italské firmy v reakci na Vettelovy zlostné výroky deklarují, že už se dříve pokoušeli týmům zabránit, aby se pokoušeli absolvovat neúměrně dlouhé stinty.
Vettel první snahy o vysvětlení nejen jeho ale i Rosbergova defektu označil za kecy ze strany Pirelli. "Jejich obhajobou bylo tvrzení, že Nico v pátek nevyletěl z trati, já jsem v neděli nevyletěl z trati, takže se vlastně nic zásadního nestalo. Přitom to bylo opravdu velmi nebezpečné," řekl mimo jiné Vettel. Podle jeho názoru nešlo o překročení kritického bodu životnosti středně tvrdé pneumatiky (jednalo se o něco málo přes 200 kilometrů).
Italové však poukazují na to, že na podobný problém poukazovali už před dvěma lety. "V listopadu 2013 jsme žádali, aby byla stanovena pravidla, která určují maximální povolný počet kol absolvovaný na jedné sadě pneumatik, mezi nimi i parametry ohledně správného použití plášťů," uvedli zástupci Pirelli v neděli večer. "Tento požadavek nebyl přijat.
V návrhu jsme zaručovali bezpečný provoz pneumatik prime v délce 50% závodu, u plášťů option to bylo 30%. Pokud bychom aplikovali tyto hodnoty na současný závod ve Spa, deklarovali bychom bezpečný provoz středně tvrdých pneumatik na 22 kol," vysvětlili zástupci Pirelli.
Vyskytly se okamžitě názory, že výrobce tím chce pouze snížit svou odpovědnost za případné defekty, protože s ohledem na různé jezdecké styly, měnící se povahu trati i případné povětrnostní podmínky nelze přesně určit, kdy už se pilot ocitá v pásmu nebezpečí poškození pneumatik.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur přiznal, že tým v Montrealu promarnil další příležitost a znovu nedokázal využít plný potenciál letošního vozu. Výsledek z Kanady označil za zklamání, které podtrhlo přetrvávající problémy se stabilitou a strategií.
Mercedes zatím nepotvrdil žádného ze svých jezdců pro sezónu 2026, přestože George Russell i Kimi Antonelli podávají silné výkony a tým čelí spekulacím o možném příchodu Maxe Verstappena. Russell však zůstává klidný.
Jezdci Formule 1 nadšeně reagovali na premiéru nového filmu „F1“. Slavnostní uvedení proběhlo přímo na Times Square v New Yorku.
Zatímco hollywoodská premiéra filmu F1 lákala jezdce do New Yorku, Max Verstappen zvolil jinou cestu. Místo červeného koberce zamířil do Evropy.
V New Yorku se v pondělí večer uskutečnila slavnostní premiéra dlouho očekávaného filmu F1: The Movie. Na červený koberec dorazily desítky jezdců a osobností ze světa motorsportu – až na jednu výjimku. Trojnásobný šampion Max Verstappen se premiéry záměrně nezúčastnil. Místo světel reflektorů si zvolil klidné chvíle s novorozenou dcerou Lily.
Christian Horner vyjádřil spokojenost s bezchybným výkonem Maxe Verstappena během Velké ceny Kanady v Montrealu. Nizozemský jezdec z druhé pozice na startu dokázal vytěžit maximální možný výsledek a dojel těsně za vítězným Georgem Russellem, přestože se mu nepodařilo výrazněji zaútočit na vedení.
Nico Rosberg varoval, že nehoda Landa Norrise v Kanadě by mohla mít výrazný dopad na jeho psychiku. Podle bývalého šampiona F1 takové incidenty často ovlivňují sebevědomí i těch nejlepších jezdců.
Charles Leclerc po náročné Velké ceně Kanady přiznal, že jeho výkon nebyl ideální a kritizoval strategii Ferrari, která ho podle něj stála lepší výsledek. Zdůraznil ale, že necítí potřebu někomu něco dokazovat a raději se soustředí na další závody
Max Verstappen dojel v Kanadě druhý těsně za Georgem Russellem, přičemž závěr závodu přinesl napínavý a férový souboj. Oba piloti předvedli odvahu i vzájemný respekt, který dodal bitvě na dramatičnosti i lidském rozměru.
FIA zahájila šetření souboje mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim během závěru Velké ceny Kanady. Incident výrazně ovlivnil průběh závodu a může mít dopad na týmovou strategii McLarenu.
George Russell si udržel vítězství v Kanadě poté, co komisaři zamítli protest Red Bullu. Rozhodnutí potvrdilo čistotu jeho závodu a nezměnilo pořadí.
Během Velké ceny Kanady se střetli jezdci McLarenu Lando Norris a Oscar Piastri, což výrazně ovlivnilo průběh závodu. Incident vyvolal pozornost fanoušků i odborníků a otevřel debatu o týmové strategii a agresivitě.