Nejdřív to byla nadšeně vzývaná novinka, později se začal probírat smysl změny uprostřed sezóny, kterou někteří piloti označili za nebezpečnou. Principál formule 1 Bernie Ecclestone je přesvědčen, že v tomto případě jde o krok správným směrem.
Bernie Ecclestone posvětil nové úpravy týkající se omezení podpůrných prostředků při startu, ostatně zvědavost, jak se tato změna podepíše na Grand Prix Belgie, narůstá úměrně s blížícím se začátkem závodu.
"V oblasti technologie tak činíme malý krok zpět, ovšem děje se tak v zájmu větší atraktivnosti F1," podpořil novinku šéf Mercedesu Toto Wolff. Na rozdíl od něj některé stáje a jejich inženýři mají výhrady, že současné vozy byly navrženy pouze pro sofistikované nastavení, které nyní nebudou povoleny. V tomto duchu se vyjádřil například Pastor Maldonado, který považuje změnu uprostřed sezóny za nebezpečnou.
Ecclestone však takový názor odmítá: "Že nyní spousta lodí považuje formuli 1 za prostředí, ve kterém sledujeme dálkově ovládaná vozidla, do nichž můžete posadit cvičenou opici, to je chyba především inženýrů. Nová startovní procedura je prvním krokem v jejím novém, a správném směru," uvedl pro německý magazím Sport Bild Ecclestone.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.