Šéf Mercedesu se snaží zmírnit spekulace, dohady a předpovědi, které se týkají možného spojení rakouské stáje a německého dodavatele motorů. S ohledem na dřívější nevraživost obou subjektů jde o nesmírně lákavé téma, široce diskutované na všech úrovních.
Ostatně přispěl k tomu sám Toto Wolff, který sice popřel, že by v současnosti probíhala nějaká jednání, ale možné spojení kategoricky nevyloučil, ba je do jisté míry vítá (čtěte zde). Nyní se vyjádřil, že by se v otázce splašených spekulací mělo šlápnout na pomyslnou brzdu.
Podle Wolffa lze některé zprávy označit v duchu "přání je otcem myšlenky" - jsou prý krok před realitou. "Opakuji, s Red Bullem jsme žádné jednání zatím nevedli, i když nikdy nelze říci nikdy." Nelze však přehlédnout, bez ohledu na neověřené informace nebo mediální dohady, že k dřívějšímu ukončení partnerství mezi Red Bullem a Renaultem může dojít už o rok dříve. Všeobecně se očekává, že k tomu dojde, ostatně obě zúčastněné strany podle odborníků k takovému prohlášení spějí. "Když Vettel sbíral jeden titul za druhým, byl to Red Bull F1 Team, kdo zářil. Teď mu chybí výsledky, a kritizuje se jen motor," citují média výrok zástupce Renaultu Carlose Ghosna.
Tvrdí se, že Red Bull byl zklamán i přístupem Ferrari, protože Sergio Marchionne údajně nabídl pouze B-specifikace svých motorů, což by znamenalo pro rakouský tým další výsledkový pokles. Tento názor je ale označován z mnoha stran za nesmyslný. "Pokud by Red Bull poháněl motor Mercedes, rovnováha by opět doznala změn. Myslíte, že by u Ferrari neudělali vše pro to, aby podporovali Red Bull svými agregáty? Takhle by riskovali, že jim vyroste další těžký soupeř," tvrdí zdroj blízký stáji Ferrari.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.