Šéf Mercedesu se snaží zmírnit spekulace, dohady a předpovědi, které se týkají možného spojení rakouské stáje a německého dodavatele motorů. S ohledem na dřívější nevraživost obou subjektů jde o nesmírně lákavé téma, široce diskutované na všech úrovních.
Ostatně přispěl k tomu sám Toto Wolff, který sice popřel, že by v současnosti probíhala nějaká jednání, ale možné spojení kategoricky nevyloučil, ba je do jisté míry vítá (čtěte zde). Nyní se vyjádřil, že by se v otázce splašených spekulací mělo šlápnout na pomyslnou brzdu.
Podle Wolffa lze některé zprávy označit v duchu "přání je otcem myšlenky" - jsou prý krok před realitou. "Opakuji, s Red Bullem jsme žádné jednání zatím nevedli, i když nikdy nelze říci nikdy." Nelze však přehlédnout, bez ohledu na neověřené informace nebo mediální dohady, že k dřívějšímu ukončení partnerství mezi Red Bullem a Renaultem může dojít už o rok dříve. Všeobecně se očekává, že k tomu dojde, ostatně obě zúčastněné strany podle odborníků k takovému prohlášení spějí. "Když Vettel sbíral jeden titul za druhým, byl to Red Bull F1 Team, kdo zářil. Teď mu chybí výsledky, a kritizuje se jen motor," citují média výrok zástupce Renaultu Carlose Ghosna.
Tvrdí se, že Red Bull byl zklamán i přístupem Ferrari, protože Sergio Marchionne údajně nabídl pouze B-specifikace svých motorů, což by znamenalo pro rakouský tým další výsledkový pokles. Tento názor je ale označován z mnoha stran za nesmyslný. "Pokud by Red Bull poháněl motor Mercedes, rovnováha by opět doznala změn. Myslíte, že by u Ferrari neudělali vše pro to, aby podporovali Red Bull svými agregáty? Takhle by riskovali, že jim vyroste další těžký soupeř," tvrdí zdroj blízký stáji Ferrari.
Pneumatiky Pirelli pro Formuli 1 budou příští rok vypadat trochu jinak. Změny se týkají hlavně designu a připravují týmům nové možnosti strategie.
Po sezóně plné kritiky si Sergio Pérez na konci roku 2025 může oddechnout. Statistiky ukázaly, že jeho výkony byly v porovnání s nástupci výrazně lepší, což potvrzuje jeho schopnosti a přínos týmu.
Lando Norris po zisku svého premiérového titulu ve Formuli 1 v Abú Zabí promluvil s nebývalou upřímností a otevřeností o emocích a okolnostech, které jeho cestu na vrchol provázely.
Helmut Marko po dvaceti letech končí ve své poradní roli u týmů Red Bull. Jeho odchod zasahuje i okruh lidí kolem Maxe Verstappena, který ho dříve označil za „druhého otce“.
Carlos Sainz po závodě vyzdvihl úspěch svého bývalého parťáka Landa Norrise a ocenil nejen jeho rychlost, ale i cestu, kterou si k prvnímu titulu mistra světa vyšlapal.
Odcházející jezdec Red Bullu Yuki Tsunoda obdržel jeden trestný bod na svou superlicenci za incident během závodu v Abú Zabí, potvrdila FIA.
Lewis Hamilton plánuje po náročné sezoně F1 2025 během zimní přestávky úplně vypnout a odpočinout si od závodění i mediálních povinností.
Poté, co Lando Norris získal titul mistra světa F1 pro rok 2025, Oscar Piastri uvedl, že nečeká žádnou změnu v jejich vzájemné dynamice. Podle něj zůstane vztah mezi jezdci McLarenu stejný jako dosud.
Max Verstappen vyhrál závod v Abú Zabí, ale největší triumf víkendu patřil Landu Norrisovi. Britský jezdec se totiž stal novým mistrem světa a vstoupil do elitního klubu šampionů F1.
Max Verstappen potvrdil své kvality i v samotném závěru sezóny. Na okruhu Yas Marina získal už osmou pole position roku 2025 a vstoupí tak do rozhodující Velké ceny Abú Zabí z nejlepší možné startovní pozice.
Max Verstappen si v Abú Zabí zajistil další pole position a do posledního závodu sezony vyrazí z ideální startovní pozice. Pilot startující z pole zde vyhrál už deset let v řadě, což jeho šance na triumf výrazně posiluje.
Roman Staněk získal v Abú Zabí svou druhou pole position letošní sezony a v nedělním závodě může zaútočit na další vítězství.