Hodnocení sestavy v rámci jedné stáje je většinou obtížné. Někdy to vypadá podivně, když tým kráčí od úspěchu k úspěchu a pak se dočteme o napjatých vztazích a existenci "na kordy". Christian Horner zavzpomínal na své piloty - a možná někoho překvapil.
Podle jeho názoru je dvojice "Danů", neboli Daniel Ricciardo a Daniil Kvjat "tím nejlepším, co jsme v historii týmu měli". Horner má samozřejmě na mysli existenci samostatného Red Bullu, nikoli jeho předchůdce.
David Coulthard, Christian Klien a Vitantonio Liuzzi ustupují tak trochu do pozapomění, protože v jejich éře tým žádné velké úspěchy nezaznamenal. A kdo si vzpomene na záskok Roberta Doornbose, který na sklonku roku 2006 vystřídal Kliena, případně Scotta Speeda, který pro "býky" dvakrát působil jako třetí pilot (2005)? Ten pravý kolotoč pozornosti se roztočil až po příchodu Sebastiana Vettela po bok Marka Webbera. Red Bull sice sklízel tituly, ale napětí mezi německým a australským pilotem býval často i zřetelně viditelné, ani nebyla snaha ho nějak zásadně tlumit.
Loňské partnerství Vettela s Ricciardem bylo bezproblémové, třebaže Daniel ambiciózního čtyřnásobného mistra světa porážel. Ale Horner tvrdí, že Daniel a Daniil mají ještě lepší vztahy - údajně si rozumí jako žádná týmová dvojice po dobu, co Red Bull existuje.
"Nazval bych oba piloty rovnými. Vzájemné týmové vztahy ničím nekomplikují, pracují společně pro tým, je to to nejlepší, co jsme kdy měli. Zpětná vazba je výjimečná, jsem s nimi maximálně spokojen," chválí své svěřence Horner.
Šéf Red Bullu zároveň podotkl, že Ricciardo sice byl spojován s možným odchodem k Ferrari, ale smlouva, kterou Australan s rakouskou stájí má, je "absolutně neprůstřelná", Ricciardo tak s jistotou bude i v roce 2016 reprezentovat "rudé býky".
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.
Lando Norris se posunul do čela šampionátu jezdců, když o jediný bod předstihl svého týmového kolegu Oscara Piastriho.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.