Hodnocení sestavy v rámci jedné stáje je většinou obtížné. Někdy to vypadá podivně, když tým kráčí od úspěchu k úspěchu a pak se dočteme o napjatých vztazích a existenci "na kordy". Christian Horner zavzpomínal na své piloty - a možná někoho překvapil.
Podle jeho názoru je dvojice "Danů", neboli Daniel Ricciardo a Daniil Kvjat "tím nejlepším, co jsme v historii týmu měli". Horner má samozřejmě na mysli existenci samostatného Red Bullu, nikoli jeho předchůdce.
David Coulthard, Christian Klien a Vitantonio Liuzzi ustupují tak trochu do pozapomění, protože v jejich éře tým žádné velké úspěchy nezaznamenal. A kdo si vzpomene na záskok Roberta Doornbose, který na sklonku roku 2006 vystřídal Kliena, případně Scotta Speeda, který pro "býky" dvakrát působil jako třetí pilot (2005)? Ten pravý kolotoč pozornosti se roztočil až po příchodu Sebastiana Vettela po bok Marka Webbera. Red Bull sice sklízel tituly, ale napětí mezi německým a australským pilotem býval často i zřetelně viditelné, ani nebyla snaha ho nějak zásadně tlumit.
Loňské partnerství Vettela s Ricciardem bylo bezproblémové, třebaže Daniel ambiciózního čtyřnásobného mistra světa porážel. Ale Horner tvrdí, že Daniel a Daniil mají ještě lepší vztahy - údajně si rozumí jako žádná týmová dvojice po dobu, co Red Bull existuje.
"Nazval bych oba piloty rovnými. Vzájemné týmové vztahy ničím nekomplikují, pracují společně pro tým, je to to nejlepší, co jsme kdy měli. Zpětná vazba je výjimečná, jsem s nimi maximálně spokojen," chválí své svěřence Horner.
Šéf Red Bullu zároveň podotkl, že Ricciardo sice byl spojován s možným odchodem k Ferrari, ale smlouva, kterou Australan s rakouskou stájí má, je "absolutně neprůstřelná", Ricciardo tak s jistotou bude i v roce 2016 reprezentovat "rudé býky".
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.