Oba piloti švýcarského týmu Sauber se sídlem v Hinwillu jako jedni z prvních podepsali kontrakty na příští rok. Přesto se objevily "zaručené zprávy", že o Brazilce Nasra má zájem tým Williams.
Můžeme se jen dohadovat, jak se do této informace promítá probíhající letní přestávka, nicméně je tu několik okolností, které nelze přehlednout. Je však nutné je spíš vnímat jako pozadí a vysvětlení situace.
Dvaadvacetiletý rodák z hlavního města Brasília se loni pětkrát posadil do třetího vozu Williams a odtud možná vypluly do světa úvahy, že se mladík za jistých okolností k britské stáji opět připojí. Nahrávají tomu i pokračující debaty o Bottasově případném odchodu. Další informace říkají, že na přestupu by měl zájem i Felipeho sponzor Banco do Brasil, jenž je ochoten za přestup svého klienta uvolnit nemalou sumu.
Sám Nasr však nehodlá nic měnit na kontraktu, který současně s týmovým kolegou Marcusem Ericssonem podepsal. "Bylo tam dost spekulací," uvedl Felipe pro brazilský Globo Esporte, "ale mám za to, že většina z nich vycházela ze skutečnosti, že jsem byl loni ve Williamsu třetím pilotem. A mnozí si zřejmě mysleli nebo myslí, že se tam automaticky vrátím. Já si stojím za tím, že pro mě je teď nejlepší zůstat u Sauberu a pokračovat na svém podílu při vývoji vozu.
Plány pro rok 2016 už nabývají konkrétních obrysů a jak se zdá, vývoj se ubírá správným směrem, naše auto by mělo být příští rok mnohem lepší a dá se očekávat značný skok startovní listinou," uzavírá Nasr.
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.