Za dob Michaela Schumachera tu byl plný dům, bouřící davy vítaly i Sebastinana Vettela. Po roční pauze se pořadatelé německé Grand Prix pokoušejí udělat všechno možné, aby dokázali obhájit svou příslušnost do kalendáře F1.
Vzpomínám na emocemi nabitý ročník 1994, kde už 100 000 lidí kempovalo v areálu Hockenheimringu od prvního tréninku, aby viděli svého Schumiho, který tehdy útočil na svůj první mistrovský titul. A David Coulthard si možná ještě pamatuje, jak v poslední zatáčce při tréninku neudělal domácí modle včas místo a vzápětí vyletěla z hlavní tribuny jeho směrem petarda.
Teď se na Hockenheimrungu chystá opět velká show a pořadatelé se pokoušejí využít všech dostupných prostředků, aby nalákali do ochozů co nejvíce lidí: "Jsme nadšeni, že opět můžeme uvítat formuli 1 a otevřít své tribuny všem jejím fanouškům. Věříme, že náš Motodrom bude příští rok opět přeplněn," doufá ředitel okruhu Georg Seiler v oficiálním prohlášení.
Před dvěma týdny vyslovil Seiler obavy, že pokud by se nepodařilo prodat dost vstupenek, mohlo by to mít pro pořádání Grand Prix Německa do budoucna nepříjemné následky. "Musíme mít v příštím roce »plný dům«. Proto apeluji na fanoušky: »Vraťte se k nám, přijďte na závod a pomožte nám zajistit budoucnost formule 1 na Hockenheimringu«", vyzýval Seiler prostřednictvím tiskové agentury DPA příznivce F1 nejen v Německu.
Snaha uspět je provázena i konkrétními kroky, pochopitelně za dodržení všech marketingových pravidel. Okruh nyní inzeruje fantastické slevy a úžasné speciální nabídky provázející prodej vstupenek. Kdo si koupí lístek na celý závodní víkend do konce září, vyjde ho na 99 eur. Malí fanoušci ve věku od šesti do šestnáci let zaplatí jen polovic, ti kteří ještě nedospěli šestého roku života, se mohou jít podívat na formuli 1 docela zadarmo.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.