Za dob Michaela Schumachera tu byl plný dům, bouřící davy vítaly i Sebastinana Vettela. Po roční pauze se pořadatelé německé Grand Prix pokoušejí udělat všechno možné, aby dokázali obhájit svou příslušnost do kalendáře F1.
Vzpomínám na emocemi nabitý ročník 1994, kde už 100 000 lidí kempovalo v areálu Hockenheimringu od prvního tréninku, aby viděli svého Schumiho, který tehdy útočil na svůj první mistrovský titul. A David Coulthard si možná ještě pamatuje, jak v poslední zatáčce při tréninku neudělal domácí modle včas místo a vzápětí vyletěla z hlavní tribuny jeho směrem petarda.
Teď se na Hockenheimrungu chystá opět velká show a pořadatelé se pokoušejí využít všech dostupných prostředků, aby nalákali do ochozů co nejvíce lidí: "Jsme nadšeni, že opět můžeme uvítat formuli 1 a otevřít své tribuny všem jejím fanouškům. Věříme, že náš Motodrom bude příští rok opět přeplněn," doufá ředitel okruhu Georg Seiler v oficiálním prohlášení.
Před dvěma týdny vyslovil Seiler obavy, že pokud by se nepodařilo prodat dost vstupenek, mohlo by to mít pro pořádání Grand Prix Německa do budoucna nepříjemné následky. "Musíme mít v příštím roce »plný dům«. Proto apeluji na fanoušky: »Vraťte se k nám, přijďte na závod a pomožte nám zajistit budoucnost formule 1 na Hockenheimringu«", vyzýval Seiler prostřednictvím tiskové agentury DPA příznivce F1 nejen v Německu.
Snaha uspět je provázena i konkrétními kroky, pochopitelně za dodržení všech marketingových pravidel. Okruh nyní inzeruje fantastické slevy a úžasné speciální nabídky provázející prodej vstupenek. Kdo si koupí lístek na celý závodní víkend do konce září, vyjde ho na 99 eur. Malí fanoušci ve věku od šesti do šestnáci let zaplatí jen polovic, ti kteří ještě nedospěli šestého roku života, se mohou jít podívat na formuli 1 docela zadarmo.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.