Za dob Michaela Schumachera tu byl plný dům, bouřící davy vítaly i Sebastinana Vettela. Po roční pauze se pořadatelé německé Grand Prix pokoušejí udělat všechno možné, aby dokázali obhájit svou příslušnost do kalendáře F1.
Vzpomínám na emocemi nabitý ročník 1994, kde už 100 000 lidí kempovalo v areálu Hockenheimringu od prvního tréninku, aby viděli svého Schumiho, který tehdy útočil na svůj první mistrovský titul. A David Coulthard si možná ještě pamatuje, jak v poslední zatáčce při tréninku neudělal domácí modle včas místo a vzápětí vyletěla z hlavní tribuny jeho směrem petarda.
Teď se na Hockenheimrungu chystá opět velká show a pořadatelé se pokoušejí využít všech dostupných prostředků, aby nalákali do ochozů co nejvíce lidí: "Jsme nadšeni, že opět můžeme uvítat formuli 1 a otevřít své tribuny všem jejím fanouškům. Věříme, že náš Motodrom bude příští rok opět přeplněn," doufá ředitel okruhu Georg Seiler v oficiálním prohlášení.
Před dvěma týdny vyslovil Seiler obavy, že pokud by se nepodařilo prodat dost vstupenek, mohlo by to mít pro pořádání Grand Prix Německa do budoucna nepříjemné následky. "Musíme mít v příštím roce »plný dům«. Proto apeluji na fanoušky: »Vraťte se k nám, přijďte na závod a pomožte nám zajistit budoucnost formule 1 na Hockenheimringu«", vyzýval Seiler prostřednictvím tiskové agentury DPA příznivce F1 nejen v Německu.
Snaha uspět je provázena i konkrétními kroky, pochopitelně za dodržení všech marketingových pravidel. Okruh nyní inzeruje fantastické slevy a úžasné speciální nabídky provázející prodej vstupenek. Kdo si koupí lístek na celý závodní víkend do konce září, vyjde ho na 99 eur. Malí fanoušci ve věku od šesti do šestnáci let zaplatí jen polovic, ti kteří ještě nedospěli šestého roku života, se mohou jít podívat na formuli 1 docela zadarmo.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.
Max Verstappen si suverénně zajistil pole position pro Velkou cenu USA, když porazil Landa Norrise. Oscar Piastri tentokrát nestačil ani na top 3.
Max Verstappen ovládl chaotický sprint před Velkou cenou USA 2025. Oba jezdci McLarenu přitom skončili hned v první zatáčce po úvodní kolizi.
Nico Hülkenberg překvapil výborným výkonem a zajistil si nejlepší startovní pozici sezóny ve Sprintu během víkendu Velké ceny USA.