Daniel Ricciardo připouští, že s aktuálním motorem není možné závodit i v příští sezóně. V tuto chvíli je trojnásobný vítěz Grand Prix přesvědčen, že tým Red Bull udělá korektní rozhodnutí pro rok 2016.
Před dvanácti měsíci v Maďarsku vyhrál a prožíval euforii, dnes tvrdí, že s motorem jaký má za zády už další rok závodit nechce. Kdyby měl stejný deficit na Mercedes a Ferrari, ztrácel by motivaci.
Na otázku, zda by přijal angažmá v týmu, jehož vůz by byl poháněn jednotkou Renault, Australan odpověděl: "Pokud by měl současný motor, tak ne. Akceptoval bych pouze výrazně vylepšený agregát, protože s tím, který máme teď bychom se vůbec nezlepšili. Ostatní jdou kupředu, my potřebujeme opravdu signifikantní zlepšení. Uvidíme, co bude."
V Red Bull nadále věřímZdá se, že rakouský tým zahalil své plány na příští sezónu ohledně motoru závojem mlčenlivosti, Ricciardo je přesvědčen, že lze jistého zlepšení dosáhnout, v tomto směru má v tým důvěru: "Je to v jeho rukou. Budu dobře naslouchat, co se s Renaultem dohodne a bude to mít dopad na budoucnost týmu. Pokud to dobře chápu, během dvou týdnů budou některé plány jasnější, takže pak bude možnost učinit další rozhodnutí."
Ricciardo se vyjádřil i svůj vztah k týmu: "Hodně mu důvěřuji, dělám to proto, že vidím jeho snahu uspět, nebo lépe řečeno, vrátit se na dříve úspěšné pozice. Takže pokud mi říkají »Věř nám, že děláme opravdu vše pro to, abychom byli pro rok 2016 konkurenceschopní«, je to přesně to, co chci slyšet a má to pro mě velký význam."
Pozice zákazníka není vždy dobrým řešenímRozhodující jednání o budoucnosti Renaultu zahrnuje i možné odkoupení týmu Lotus. Ricciardo připouští obavy ze ztrátu statutu "továrního" týmu v oblasti dodavatele motoru.
"V žádném směru to není ideální. Teď nám chybí výkon. Pokud bychom byli v roli pouhého zákazníka, měli bychom šanci vyhrávat, nebo spíš nechali by nás vyhrávat? To je skutečně zásadní otázka. Ale jak jsem řekl, teď se chci soustředit na další závody a věřím, že konečně získáme nějaký hmatatelný úspěch," dodává Ricciardo.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.