Daniel Ricciardo připouští, že s aktuálním motorem není možné závodit i v příští sezóně. V tuto chvíli je trojnásobný vítěz Grand Prix přesvědčen, že tým Red Bull udělá korektní rozhodnutí pro rok 2016.
Před dvanácti měsíci v Maďarsku vyhrál a prožíval euforii, dnes tvrdí, že s motorem jaký má za zády už další rok závodit nechce. Kdyby měl stejný deficit na Mercedes a Ferrari, ztrácel by motivaci.
Na otázku, zda by přijal angažmá v týmu, jehož vůz by byl poháněn jednotkou Renault, Australan odpověděl: "Pokud by měl současný motor, tak ne. Akceptoval bych pouze výrazně vylepšený agregát, protože s tím, který máme teď bychom se vůbec nezlepšili. Ostatní jdou kupředu, my potřebujeme opravdu signifikantní zlepšení. Uvidíme, co bude."
V Red Bull nadále věřímZdá se, že rakouský tým zahalil své plány na příští sezónu ohledně motoru závojem mlčenlivosti, Ricciardo je přesvědčen, že lze jistého zlepšení dosáhnout, v tomto směru má v tým důvěru: "Je to v jeho rukou. Budu dobře naslouchat, co se s Renaultem dohodne a bude to mít dopad na budoucnost týmu. Pokud to dobře chápu, během dvou týdnů budou některé plány jasnější, takže pak bude možnost učinit další rozhodnutí."
Ricciardo se vyjádřil i svůj vztah k týmu: "Hodně mu důvěřuji, dělám to proto, že vidím jeho snahu uspět, nebo lépe řečeno, vrátit se na dříve úspěšné pozice. Takže pokud mi říkají »Věř nám, že děláme opravdu vše pro to, abychom byli pro rok 2016 konkurenceschopní«, je to přesně to, co chci slyšet a má to pro mě velký význam."
Pozice zákazníka není vždy dobrým řešenímRozhodující jednání o budoucnosti Renaultu zahrnuje i možné odkoupení týmu Lotus. Ricciardo připouští obavy ze ztrátu statutu "továrního" týmu v oblasti dodavatele motoru.
"V žádném směru to není ideální. Teď nám chybí výkon. Pokud bychom byli v roli pouhého zákazníka, měli bychom šanci vyhrávat, nebo spíš nechali by nás vyhrávat? To je skutečně zásadní otázka. Ale jak jsem řekl, teď se chci soustředit na další závody a věřím, že konečně získáme nějaký hmatatelný úspěch," dodává Ricciardo.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.