Loni vyhrál Australan tři závody, ale toho maďarského si cenil nejvíc.Především proto, že si ho v závěrečných kolech vybojoval na Alonsovi a Hamiltonovi. Jaké cíle má před závodem nedaleko Budapešti letos?
Daniel se především na Hungaroring těší, protože podle jeho názoru jde o trať, která není považovaná za ideální pro velké závodní manévry. O to větší výzva to pro piloty bývá. "Je skvělá, úžasná z ohledu kvalifikace, jedna z nejlepších v sezóně," rozplývá se nadšením Ricciardo.
"Je úzká, klikatá, také poměrně hrbolatá a často přijdou ke slovu obrubníky. Bude tedy třeba málo paliva, nové pneumatiky a jet na samotný doraz, pak si to můžete maximálně vychutnat. Závody tu jsou většinou těsné, protože se tu těžko předjíždí," popisuje své pocity Daniel.
Jeho výkon z loňského roku ovšem toto pravidlo příliš nepotvrzuje - Ricciardo odstartoval do závodu čtvrtý, dvakrát se dostal do čela a vítězství si vybojoval v posledních čtyřech kolech, kdy zdolal jak Hamiltona tak Alonsa. "Byl to skvělý závod. Z mých tří triumfů si toho v Maďarsku cením nejvíc. Sám bych to neměl posuzovat, ale domnívám se, že to byl asi nejlepší výkon z mých vítězných závodů, už jen proto, koho jsem musel ve finále zdolat."
Ricciardo na své druhé vítězství v kariéře vzpomíná velice rád: "Měl jsem tehdy v lepšímstavu pneumatiky - to díky skvělé týmové strategii - ale Fernando i Lewis mi nedarovali nic zadarmo. To vítězství jsem si musel opravdu vybojovat," připomíná loňský rok Australan. V uplynulé sezóně mu patřila třetí příčka v konečné klasifikaci, letos je až na sedmém místě bez jediného výsledku na pódiu.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.