Okurková sezóna se ani pořádně nerozjela a už umírá na úbytě. Dohady kolem jednotlivých sestav týmů na příští rok mohutní a skoro by se vyplatilo si otevřít tipovací kancelář - nebo pobočku delfské věštírny.
Italský list Corriere dello Sport uvedl, že Williams a Ferrari mají dohodu ohledně finanční náhrady za dřívější odchod Bottase ve výši 12 milionů eur (více zde). Římský deník zároveň uvádí, že na jeho místě bude v příštím roce působit současný pilot Sauberu Felipe Nasr.
Očekávalo se, že Bottasův odchod od Williamsu bude potvrzen na začátku srpna letošního roku, poté bude následovat "dominový efekt", do něhož budou zapojeny minimálně čtyři týmy. Už na během tohoto týdne se objevily zvěsti v brazilském UOL Esporte, že by dvaadvacetiletý Brazilec mohl získat sedačku v týmu Williams. Svou roli by v tom měl sehrát i Felipeho hlavní sponzor, Banco do Brasil.
Nasr dle vlastního vyjádření o možnosti přesunu do Grove nic neví: "Zatím žádný kontakt neproběhl, pořád jsem u Sauberu a plánujeme výrazné zlepšení pro rok 2016, na němž se bude podílet i nový technický šéf Mark Smith." Nicméně Brazilec minulý měsíc připustil, že mu situace ve švýcarském týmu nepřináší vždy jen radost, zejména neustále se opakující problémy s brzdami.
Na otázku brazilského periodika Globo, zda by k Williamsu rád zamířil, odpověděl: "Je zatím příliš brzy o něčem takovém uvažovat, teď jsem u Sauberu. Ale pokud jde o Williams, strávil jsem s nimi v pozici třetího pilota zajímavý rok (2014), takže je tu určitá možnost. A kdo ví, jestli ji v budoucnu nevyužiji."
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.