Okurková sezóna se ani pořádně nerozjela a už umírá na úbytě. Dohady kolem jednotlivých sestav týmů na příští rok mohutní a skoro by se vyplatilo si otevřít tipovací kancelář - nebo pobočku delfské věštírny.
Italský list Corriere dello Sport uvedl, že Williams a Ferrari mají dohodu ohledně finanční náhrady za dřívější odchod Bottase ve výši 12 milionů eur (více zde). Římský deník zároveň uvádí, že na jeho místě bude v příštím roce působit současný pilot Sauberu Felipe Nasr.
Očekávalo se, že Bottasův odchod od Williamsu bude potvrzen na začátku srpna letošního roku, poté bude následovat "dominový efekt", do něhož budou zapojeny minimálně čtyři týmy. Už na během tohoto týdne se objevily zvěsti v brazilském UOL Esporte, že by dvaadvacetiletý Brazilec mohl získat sedačku v týmu Williams. Svou roli by v tom měl sehrát i Felipeho hlavní sponzor, Banco do Brasil.
Nasr dle vlastního vyjádření o možnosti přesunu do Grove nic neví: "Zatím žádný kontakt neproběhl, pořád jsem u Sauberu a plánujeme výrazné zlepšení pro rok 2016, na němž se bude podílet i nový technický šéf Mark Smith." Nicméně Brazilec minulý měsíc připustil, že mu situace ve švýcarském týmu nepřináší vždy jen radost, zejména neustále se opakující problémy s brzdami.
Na otázku brazilského periodika Globo, zda by k Williamsu rád zamířil, odpověděl: "Je zatím příliš brzy o něčem takovém uvažovat, teď jsem u Sauberu. Ale pokud jde o Williams, strávil jsem s nimi v pozici třetího pilota zajímavý rok (2014), takže je tu určitá možnost. A kdo ví, jestli ji v budoucnu nevyužiji."
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.