Přes avizovaný návrat do kalendáře F1 panuje v zemi našich západních sousedů názor, že to zdaleka není definitivní vítězství. Podle mnoha hlasů z odborných kruhů i řad příznivců F1 může dojít k situaci, že Německo bude opět bez závodu nejprestižnější formulové kategorie.
Němci mají alespoň tu jistotu, že v nově zveřejněném rozpisu jednotlivých závodů pro rok 2016 figuruje Grand Prix Německa na Hockenheimringu. Vzápětí se ale ozvaly názory, že s ohledem na historicky nejvyšší počet závodů od vyhlášení oficiálního šampionátu F1 v roce 1950 může nastat situace, že jeden nebo dokonce dva závody budou později vyškrtnuty. V té souvislosti se často uváděla německá Velká cena (další informace zde).
Promotér závodu na motodromu Hockenheimring Georg Seiler doufá, že pokud bude závod v příští sezóně divácky úspěšný, znamenalo by to větší šance pro další roky. "Potřebujeme zkrátka »plný dům«, aby každému bylo jasné, že formule 1 má v Německu budoucnost. Musíme proto burcovat fanoušky, aby za rok svou přítomností na Hockenheimringu pomohli formuli 1 v naší zemi zase pevně zakotvit."
Sailer zůstává i přes letošní výpadek z kalednáře kvůli finančním potížím optimistický a věří, že zájem o F1 v sezóně 2016 bude velký. Bohužel také konstatoval, že Hockenheimring na pořádání Grand Prix nedostal žádnou finanční podporu od místní nebo spolkové vlády. "Přijde mi to smutné, protože F1 je celosvětová záležitost. V jiných zemích je to součást propagace cestovního ruchu, lze využít peníze i z jiných oblastí a bez problémů je investovat."
Samotní němečtí fanoušci se na závod skutečně těší a myšlenka, že by šlo jen o krátkodobý návrat je značně znepokojuje. "Když Německo v éře těsně před Schumacherem nemělo v šampionátu žádného pořádného závodníka, Grand Prix se tu konaly a byly slušně navštěvované. Teď máme špičkové piloty včetně národního čtyřnásobného šampiona, dominující tým, a musíme se obávat o pořádání závodu. Něco je tady v takovém případě špatně," říká jeden hojně podporovaný příspěvek na sociální síti.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.